NA: Seiko Tuna SBBN031

Na lang peinzen, overpeinzen, wachten en nog een keer overpeinzen.
Toch besloten de knop door te hakken. Eerst de tuna in echt gezien en meteen passen. Ben bang dat de 47 mm te groot voor mijn pols zal zijn, maar door het ontbreken van lugs, draagt hij verrassend klein en comfortabel.

Heel even nagedacht over hi beat uurwerk, maar toch van afgezien. Ondanks formaat draagt hij heel comfortabel en qua gewicht valt het mee. De lume is super bright en blijft maar doorschijnen. De stalen band draagt comfortabel en het is heel makkelijk aan te passen. Vind de polised accenten wat minder. De oude band staat veel mooier. Misschien dat ik op den duur een andere band op zet.

En nu de foto’s

21 likes

Ik zou er ook graag eens een willen uitproberen. Erg mooi en uniek horloge, geniet er van :+1:

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Veel draag-genot met deze appetijtelijke aanwinst!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

en onder het hakken deze foto gemaakt?

Herman Finkers zou zeggen: een ontroerende foto…
hij is helemaal bewogen :confounded:

1 like

Heel gaaf! Veel draagplezier :beers:

1 like

Mooi karakteristieke klok, goed besluit!
Heel veel draagplezier gewenst.:+1:

1 like

tuna can rulezz! !!!

1 like

Heb de verkeerde foto geselecteerd. Ik probeerde te corrigeren, maar telkens liep het vast.

Dit plaatje moest het zijn.

1 like

Gefeliciteerd met je keuze. De lume is idd uitmuntend! Veel plezier ermee. :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd. Een erg mooi horloge.:ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, geniet van je Tuna :thumbsup: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Fantastische klok. Ik draag hem al 1,5 jaar met heel veel plezier.

1 like