Een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt over het feit dat ik mij begon te storen aan de goudgelen accenten van mijn Seiko Turtle SRP775. De vraag was of ik deze moest verkopen en moest gaan voor een SRP777. Het heeft niet lang geduurd voordat ik de knoop doorgehakt had. De SRP775 is verkocht en ik heb deze week een prachtige SRP777J in ontvangst mogen nemen. Ben er echt heel erg blij mee. Dit is voor mij de perfecte Seiko Turtle.
Omdat ik ook recent een van mijn Seiko Sarb065 Cocktail Time verkocht heb (ik had hem dubbel:sweat_smile:), had ik ook maar meteen een Seiko Samurai SRPB051 besteld. Dit horloge had mijn aandacht en ik was er al snel uit dat deze moest komen. Om een lang verhaal kort te maken hier de foto’s van het duo en oordeel zelf .
Zeker! Haha de Seiko Sarb065 Cocktail Time had ik dubbel. Ik had Sarb065 in zeer nette staat met minimale gebruikerssporen (95/100). Toen ik de Sarb017 Alpinist van @anon50762135EV kocht had hij ook een splinternieuwe Sarb065 Cocktail Time te koop. Omdat ik nogal een perfectionist/mierenneuker ben heb ik Candide gevraagd om ook de Sarb065 in het pakketje te doen. Vervolgens degene die ik zelf al had weer verkocht. Uiteindelijk onder de streep voor minder dan een tientje de upgrade gemaakt naar een hagel nieuw exemplaar, ik ook weer blij haha. Wat een hobby!