NA Semi-perpetual Breitling Navitimer

Dat dacht ik ook maar de eerste hits met googelen leverden artikelen op waarin juist staat dat een annual calendar alleen de maanden met 30 en 31 dagen goed bij houdt en dus niet de maand februari.

1 like

Mooie horloge Leon.
Kende dit model niet, maar qua lay-out nog steeds een overduidelijke Navitimer.

1 like

Gefeliciteerd, mooi

1 like

Prachtig!

1 like

Mooi hoor!:ok_hand:t2:

1 like

Mijn Omega Aqua Terra is een annual calendar, en moet altijd op 1 maart goed gezet worden.

Gefeliciteerd @L30N, mooi dat het zoeken beloond is. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Schitterend, geniet ervan!

1 like

Nog steeds de mooiste Breitling, de Navitimer.
Doorgaans houd ik niet zo van drukke wijzerplaten, maar voor een Navitimer maak ik graag een uitzondering!! :+1: :grinning:

1 like

Schitterende aanwinst deze Navitimer met vier subdials. Erg mooi. Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Wow,mooi model.

1 like

Prachtig mooi!!

1 like

@L30N naar aanleiding van jouw schitterende NA is de toch al hevige Navitimer-koorts nog heviger geworden :rofl:

Maar wat me opviel bij een aantal modellen welke 4 subdials hebben, is dat de kroon heel laag aan de zijkant van de kast zit. Merk je dat tijdens het dragen?

1 like

Ja dat klopt en nee daar heb ik geen last van tijdens het dragen.

De prijs voor deze navtimer terwijl het een semi-perpetual is maakt dat je van het uurwerk ook geen wonderen hoeft te verwachten. Het is weliswaar een chronometer, maar voor zover ik weet is het gewoon een basisuurwerk waar bovenop een module is geplaatst voor de overige functies. De kroon voor het basisuurwerk zit daarom vrij laag in de 14mm kast en de knoppen voor het bedienen van de overige functies zitten bovenin.

Wat maakt dat je bang bent dat je last zal krijgen van de kroon tijdens het dragen? Als je een dresser draagt met bijvoorbeeld een 9mm kast heb je dan ook last van de kroon?

Je bent altijd welkom voor een koffie/biertje om het horloge eens te proberen.

1 like

Op sommige foto’s lijkt de kroon zelfs onder de kast uit te komen. Maar dat lijkt gezichtsbedrog te zijn. Je parallel naar een dresser klopt natuurlijk gewoon :wink:

Wordt gewaardeerd, en mocht ik ooit in de buurt zijn houd ik me aanbevolen

1 like