Tof ding. Doet me in de verte aan m’n Yema Flygraf denken met die bezel, al geven het bolle glas en de broad arrow wijzers wel een totaal ander karakter.
Leuk!
Tof ding. Doet me in de verte aan m’n Yema Flygraf denken met die bezel, al geven het bolle glas en de broad arrow wijzers wel een totaal ander karakter.
Leuk!
Toppertje dit!
Ik heb em ook.
Weliswaar de vorige versie met ETA en 100 m WR zonder Bonklip bracelet die toen nog optioneel was.
Ik kreeg vandaag dit in mijn inbox.
Nieuwe 300M duiker van Serica 39mm diameter en 46mm lug to lug.
Ook leuk.
Toevallig echt net een review op YouTube hiervan zitten bekijken. Leuk ding, goeie specs… veel draagplezier!!
Alleen die originele band… ik zou het niet weten. Ziet het een beetje???
Heel erg gaaf, gefeliciteerd!
Het voelt op zijn zachts gezegd niet robuust aan, maar het zit wel erg aangenaam.
Jammer van de band. Gelukkig bevalt het horloge alsnog met de alternatieve band.
Gaaf horloge
Heel tof ding, volwaardig alternatief voor bijv de Smiths
Doen ze goed.
Veel plezier ervan!
Vet, heel mooi horloge. Heel herkenbaar als een Serica. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd @RakZaba! Topkeuze.
Bij mij heeft 'ie 't meerendeel van de polstijd weten te veroveren. Beach to boardroom is een cliché, maar clichés zijn er om een reden .
Heb ook de 4512 WMB op Bonklip. Het is niet een zware horlogeband, dus voelt niet ‘rugged’ aan. Desalniettemin duidelijk een mooie kwaliteit. Sluiting gaat met 'n stevige klik dicht. Het lijkt, qua bouwkwaliteit, echt in géén opzicht op de rottige harentrekkers van de Seiko A168. 't Zit degelijk in elkaar en 't weegt niet veel. Dat is ook onderdeel van 't comfort.
“Paperclipperig” doet naar mijn indruk de Bonklip tekort. Al speelt daar ook mee wat eenieder gewend is denk ik. Ik draag ook graag elastische nato’s, Serica’s tropic strap, single layer nato’s, en wat minder vaak een metalen h-bracelet op een Steinhart duiker.
Cool, ik zag deze al vaker op diverse foto’s voorbijkomen en ik kan niet ontkennen dat enige koopdrang zich van mij meester maakte. Erg geslaagd ontwerp, Ik vind die OEM band op foto’s ook al niet je-van-het, maar jouw leren band des te meer. Ziet er heel tof uit zo!
Ik raak altijd wel een beetje afgeleid door die tekening op je arm en hand , maar dat maakt het horloge zeker niet minder tof.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Ik denk dat mijn volgende aanwinst ook een 4512 zal worden, ben er wel nog altijd niet uit of het de Commando of de California zal worden.
De W.M.B. had ik al van in het begin op het oog maar ergens was de wijzerplaat me toch iets te druk. En die bonklip vind ik er echt fantastisch bij passen maar die leder band van je staat ook heel mooi.
Dank allen!
@Mr.JokerBean
De Commando is ook erg mooi. Voor mij zou de California afvallen. Twee soorten cijfers als uurmarkeringen op de wijzerplaat stoot mij wat af.
Maar goed, dat is natuurlijk afhankelijk van ieders smaak.
Je kan in ieder geval geen miskoop doen aan een Serica.
Kon je die Smiths een beetje soepel verkrijgen?
Tof ding hoor!
Haha…correct
Die had ik al ver voor de Brexit.
Deze ga ik mezelf voor de kerst cadeau doen, zit alleen nog te twijfelen tussen de WMB of de Commando. Heb alle reviews zitten bekijken die ik kon vinden en ik vind hem prachtig. Ik vind de Bonclip band trouwens qua uiterlijk en vintage uitstraling wel degelijk wat toevoegen aan het toch al mooie ontwerp van het horloge.