Gaaf Dan! Veel plezier ervan!
hahaha , denk ook dat je eerder een Sub in het wild tegen komt dan een Serica
bedankt voor deze positieve reacties
Ook nu weer om de pols
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Thanks
Tof Dan! Jij hebt em opgepikt dus - ik zat er iets te lang over te twijfelen. Veel plezier ermee!
Ik ook
Gefeliciteerd Dan prachtig horloge draag hem maar vaak en veel enne ZAND genoeg waar jij woont in de buurt…
Dus lekker dragen…
Hee, leuk, gefeliciteerd!
Naast een Submariner? Eh… OK.
Maar wel één van de comfortabelste stalen banden die ik ooit bij een duikhorloge had. Maar goed, ik vind het ook een cool ontwerp.
Fijne horloges, deze Serica’s. Ik heb de eerste generatie met het oude uurwerk nog steeds, die ik destijds bij ome Jerome moest laten fixen om hacking strakker te laten gaan.
Groeten van z’n witte broer dus:
Zag hem al een paar keer voorbijkomen in het “Wat dragen…” topic. Wat een tof horloge zeg. Erg mooi. Veel draagplezier!
Ja ik weet het, maar de Sub is 27 jaar oud en echt mijn Grail watch dus wil ik graag netjes houden.
Die is ook heel tof
Thanks
Jaloersmakende foto
Het is wel een fotogeniek horloge
Eigenwijs Frans ding dit, heel fraai! Nog nooit in het echt gespot, maakt 'm ook bijzonder. Enjoy!
Is er een adres (importeur) in Nederland waar ze Serica horloges verkopen behalve in Parijs.
Gefeliciteerd
Waarom niet gewoon online bestellen dan heb je er eentje in 2-3 dagen als ze op Voorraad zijn
Lekker Dan! Mooi profiel ook.
Heb er ook naar zitten loeren een jaar geleden; toen kwam meraud met de bonaire 2.0 en ben ik daarvoor gegaan ( nog steeds in blijde verwachting trouwens ). Vergelijken kan dus niet maar het idee erachter is net als het jouwe! Ben benieuwd hoe hij je zal bevallen.
Yes
Volgens mij niet, ik heb deze hier uit het blauwe gedeelte gekaapt.
Dat is het makkelijkste
thanks.
eerste indruk ken zijn heel goed je moet wel een liefhebber van die aparte stalen band zijn
of er gewoon een ander bandje op knallen.
Alles staat goed op dit horloge en de lugs zijn 20mm dus er is zat te koop.
Een mooie aanvulling op je grail Dan! Past goed bij elkaar. Ook leuk om te zien dat je mijn oude Erika’s Originals bandje nog steeds hebt haha.