Heerlijk uitgebreid verslag dat mijn interesse voor dit horloge vergroot.
Prachtige NA, zowel materieel als in geschreven woord! Er was al een keer een stukje over geweest op een zekere horloge podcast wat mij intrigeerde, dus ik heb dit met veel plezier gelezen en bekeken. Ik kan mij voorstellen dat je hier ontzettend van gaat genieten!
Vet. Gefeliciteerd!
Mooi ding, leuk om te lezen, moet alleen nog ff wennen aan de naam, bekt nog niet echt of zo …… heb je ook een foto met stalen band, denk dat dat toch wel een mooie combi is!
Ziet er goed uit, hoor Gefeliciteerd met de aanwinst
Je hebt een heerlijk topic in elkaar gefietst Christiaan En wat een horloge die Sherpa… net als ik schuw jij niet een buitenbeentje
Gave NA met een fantasties mooi verslag. Maar die prijs .
Altijd leuk om horloges te zien buiten de gevestigde orde. Gefeliciteerd met deze NA!
Zo wat een verhaal haha. Prachtig horloge!! Gefeliciteerd
phoe, wat en verhaal
en phoe, wat een foto’s
een topic dat kan meedingen naar beste verhaal en foto’s
hoop dat je er van geniet
Mijn beste,
Een schitterend horloge!!
Proficiat.
Het enthousiasme straalt er van af.
En dat is eveneens van toepassing op je ruimhartige introductie.
Mooi verhaal, ja ik heb / had de rust, tijd en gelegenheid om het helemaal te lezen.
Je bent dit prachtige horloge -gezien alle raakvlakken- duidelijk niet in een impuls gekocht. Gefeliciteerd!
Heel erg interessant horloge. Geniet ervan!
Prachtig! En mooie voorstelling. Proficiat!!
Ik vind de OPS trouwens ook fantastisch. Nog getwijfeld tussen de modellen van het ‘nieuwe’ Sherpa?
Gr, Vigorelli
Heeeeerlijk om te lezen. Dankjewel.
Gaaf horloge en mooi verhaal! Past zo te horen perfect bij je.
Verhaal aandachtig gelezen, chapeau voor de mooie uiteenzetting van dit gave horloge met prachtige details.
Wijzerplaat zou niet direct mijn aandacht trekken, maar wat een gave details zitten er aan dit horloge!
Heel veel draagplezier gewenst.
Leuk verhaal! (alweer )
Fris horloge met een mooi eigen gezicht. Van harte met je aanwinst
Ik heb genoten van je prachtige verhaal!
En wat een schitterend mooi horloge!
Ik hoop dat dit horloge je alle rust en Zen geeft!
Nog een afsluiter van mijn favoriete filosoof/denker wat weer aansluit op jouw verhaal!
Fantastisch horloge en dito review!