NA - "Shuwatch" (シュワッチ) ... ehhh gezondheid? Ultrawho?? Ultrawhat??? Ultraman

Mooi NA verhaal heb je ervan gemaakt! Met een Ultraman filmpje erbij. Maakt het verhaal helemaal af.
Leuk om met jou, als like minded Speedy fan, te hebben kunnen praten, zowel tijdens als na de GTG. :pray:t3:
Het horloge staat je geweldig! :ok_hand:t3:
Ik hoop dat we nog veel van die mooie foto’s van jouw Speedy’s in het Speedmaster Only topic mogen tegenkomen.

3 likes

Gefeliciteerd met je Omega Ultraman.
Ik zag deze serie vroeger als tekenfilm.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. :100:

Al had ik nooit van dit karakter gehoord :smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd met het prachtige horloge en dank voor het verhaal.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Een klassieker die zijn charme nog lang zal uitstralen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Altijd leuke ervaringen, het kopen van mede liefhebbers.

Van harte proficiat met je na!

1 like

Dit horloge verdiend zo’n leuk, lang topic met veel foto’s. Ik heb het daadwerkelijk helemaal gelezen. :grinning: gefeliciteerd met je prachtige, bijzondere Speedy.

1 like

Mooi verhaal met een schitterende afloop. :ok_hand:t2:
Geniet ervan!!

2 likes

Awesome :star_struck: en geniet van je mooie Speedy :partying_face:

2 likes

Helemaal gelezen ook. Heel veel plezier met je prachtige collectie :heart:

1 like

Heerlijk om over je enthousiasme te lezen, daar doen we het voor. :slight_smile: Geniet ervan!

1 like

Gaaf! En de Ultraman is inderdaad simpelweg prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Zo maak je een herinnering, gefeliciteerd!
Deze laat je vast niet snel meer gaan.
Geniet van deze topper :+1:

1 like

Iedereen bedankt en leuk dat jullie het gelezen hebben :pray:

Bedankt, ja dit maakt de hobby zo leuk en om te lezen welke reis en route iemand naar een NA heeft gemaakt.

Hartelijk dank :pray: Dat vind ik het mooie van de HF community. De kennis die gedeeld wordt, hulp die aangeboden wordt en vriendelijkheid van de leden. :+1:

Bedankt, net de post gelezen. :rofl:
Wat een ongelooflijk mooie collectie heeft die neef van je.
Grappig dat je ook de Ultraman uit die grabbelton hebt gegraaid.

Zou de keuze nu nog steeds de Ultraman zijn?

Nogmaals dank J! :+1: :pray:

Voelt als MIB, where’s K? :rofl:

Het is inderdaad allemaal samengekomen dit jaar. Van onze kennismaking in September onder het genot van appeltaart en koffie tot de aanschaf van de Ultraman. Direct en indirect heb je een gigantische bijdrage geleverd aan mijn NA. Dat maakt de Ultraman extra bijzonder voor mij.

Nu nog een Flatlink57 band aanschaffen, de clasp zal niet vervangen worden en erop blijven.

Het was leuk en bijzonder om de Ultraman van een van de Fratello members te kunnen kopen die betrokken was met beide ST releases en op Fratello HQ te kunnen ophalen. Leuke overdracht en kijkje in de keuken van Fratello.

Bedankt, gaat zeker lukken. Die vlek is het silhouette van de hoofd van Ultraman. Die licht Oranje op, maar alleen als je er met een UV lamp op schijnt. Anders is het gewoon een vlek op de linker dial.

14 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Had de Ultraman al eens eerder gezien maar was niet op de hoogte van het verhaal erachter.
Bedankt voor het delen en veel plezier met de Ultraman! :+1:

1 like

Bedankt J :+1:
Hoop dat je niet geschrokken bent van Ultraman na het zien van het youtube filmpje. Zoals ik al zei Power Rangers meets Gozilla :rofl:

Ik ga mijn best doen om mooie foto’s te plaatsen in het Speedmaster Only topic.

Merkte meteen dat hesalite veel meer reflecties geeft dan sapphire. Wel even wennen hoe ik de foto’s moet maken.

En vergeet het aanbod niet he, stuur maar een PB als je wat wilt zien of passen.

Bedankt haha de tekenfilm was er ook inderdaad. Zag bij het maken van de post en zoeken op youtube dat het nog steeds bestaat en best recent nog new gen series zijn.

Misschien weer een keer proberen …

Bedankt. Kan mij voorstellen, het is niet echt een serie die voor zover ik weet hier bekend was. Laat staan dat deze vroeger op de buis werd uitgezonden. Grappig dat ik tijdens het maken van het topic erachter kwam Ultraman nog steeds te zien is en tig generaties verder is. Echt net zoals Power Rangers :joy:

Bedankt allemaal :pray: :+1:

Bedankt, ja dit maakt deze aanschaf bijzonder voor mij. De route er naartoe en nostalgie met de TV show waarop het gebaseerd is. Deze gaat zeker niet weg, hooguit naar een van mijn kinderen.

6 likes

Bedankt :pray:

Ik heb met plezier gelezen.
Schitterend horloge en draag het in goede gezondheid!!

1 like

toch weer een speciaal “specimen”
je begint zomaar een andere kijk te hebben op deze omega’s,
komt natuurlijk ook door het uitgebreide verhaal erachter :ok_hand:
je hebt weer een mooi stuk in je bezit,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd! Een topic geschreven met zoveel aandacht en enthousiasme kan ik erg waarderen! Geniet ervan en fijne dagen ook!

1 like