NA: Sinn 103 ti Diapal

Hoi,
Laatst via het forum een super toffe Sinn 103 sa aangeschaft. Nooit een NA topic voor gemaakt trouwens…
Maar per ongeluk kwam dit exemplaar op mijn pad. En aangezien je die gebruikt zelden voorbij ziet komen, snel de deal beklonken.
Hij is echt in mooie staat incl. Box en papers.
Alleen nog n mooie band scoren want die zat er niet bij, slechts deze NATO, maar daar ben ik geen fan van.

60 likes

Nice :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd mooie klok

Mooie aanwinst !

Prachtige klok.

Ben groot fan van de diapal uitvoeringen. Vanwege de techniek, maar ook vanwege de prachtige wijzerplaat.

Geniet ervan!

Hele mooie dit!

Geniet ervan! :+1:

Mooi horloge van een mooi merk.
Veel plezier met deze.

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Heel mooi horloge! Maar vertel wat is een Diapal?

Mooie aanwinst!

Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Mooi die diapal uitvoering.
Geweldige techniek.
:heart_eyes::grinning::grinning::grinning::grinning:

Hoi Don,
Hierbij een knipsel van de site van Sinn, die leggen het beter uit dan ik zou kunnen.
Maar qua uiterlijk is het vooral de grijze wijzerplaat met zwarte subdials, dat is het “trademark”.

1 like

Mooi horloge en goeie foto’s!
Valt me nu pas op dat het datumvenster en subdials meer premium zijn afgewerkt ten opzichte van de andere versies van de 103 serie.

Gefeliciteerd met de Sinn!

1 like

Ja :+1: heel tof horloge.

Toolwatch 101. Geniet ervan.

Prachtig! Eén van mijn favorieten van Sinn. Ooit een 203Ti jubileum uitvoering gehad. De 103/203 titanium uitvoeringen spreken me nog steeds erg aan :slightly_smiling_face:

Erg mooi, vind vooral die pushers mooi staan!

Prachtig

Normaal zijn Sinn horloges not my cup of tea maar deze kan ik wel waarderen. Mooie NA.

Lekker technisch horloge! Erg gaaf