Oh, snap
Die 103 is gaaf!, die Omega ook.
Oh, die Tag ook…
Hadden zo in mijn collectie gekund
Mooi horloge. Ook aan zitten denken maar trekker niet overgehaald. Ben benieuwd naar je ervaringen als ie er is.
Ik heb er 1 in bezit en het gaat nooit meer uit de collectie. Ik heb weliswaar de zwarte versie.
De afwerking is fantastisch en de bezel actie is erg goed. Ik gebruik het regelmatig bij het koken of timen van andere dingen, ook getimed tijdens het wachten na een vaccinatie (ANTI-VAXXERS KOM MAAR OP!!!)
Nog een paar andere punten:
- Enorm accuraat
- Waterdichtheid tot 200m
- Perfect formaat (voor mij)
- Stootbestendig
- Anti magnetisch
- Display caseback waarbij de rotor mooi versierd is
- Erg divers qua stijl; casual genoeg, beetje dressy vanwege de dikte van het horloge en sportief genoeg op een NATO
Voor het geld krijg je enorm veel horloge voor terug.
Ja mooi!
Hopelijk komt die morgen al!
Ik heb die band ook, wel erg stug.
Sinn maakt zeer goede kwaliteit horloges. Diverse mogen hebben. Oa 903, 103, 757, 144. Bezoek aan de fabriek en showroom in Frankfurt am Main was ook een mooie ervaring. In maart 2019, toen de wereld er iets anders uit zag dan nu.
En binnen!!
En inderdaad zeer mooie kwaliteit!!
Er zit wel een minuscuul beetje play op de besel, wel goed gevoel met de ball bearings onder de besel ipv blikkerig geklik.
Al met al heel blij!
Veel draagplezier Jurgen.
Ik kan het moeilijk benoemen, maar het is idd een heel ander gevoel dan de doorsnee duikbezels. Waarschijnlijk omdat het een bi-directionele is. Toch springt hij bij mij steeds perfect op zijn plaats qua uitlijning
bij mij ook, kan jij ook de besel een tiende van een milimeter bewegen? hij blobt wel soepel rond, kwalitatief gevoel.
de kroon is buttery smooth en het vastdraaien vd kroon voelt ook zeer kwalitatief aan.
al met al voelt het aan als een veel duurder horloge dan 1200 eurotjes!
saffierglas is ook echt super helder, net of er geen glas in zit.
datum en dagaanduiding springt inderdaad exact op 12 uur beide over.
Voor mijn gevoel is het een vrij lange band, vind je niet?
ja in ieder geval niet te klein.
vind het wel een hele mooie kwaliteits lederen band! lekker dik en comfy
Ik heb een Colareb gehaald vanwege de lengte.
Ik heb de Spoleto voor de Sinn. Ik heb ook de Spoleto Stitching en Venezia.
geniet van deze mooie tijd
Bij Sinn zelf zijn vrijwel alle banden ook in een korte versie leverbaar.
Hele gave aanwinst hoor Geniet er van