NA: Sinn 104, Impuls aankoop, wie kan me iets erover vertellen?

Nou, er zijn zeker slechtere impuls aankopen die je kan doen. :laughing:

Ok, inderdaad ook handig voor piloten om te zien hoelang ze nog kunnen vliegen op hun tank :wink:
Waterdicht ook tot 20bar, dus een echte toolwatch!

Mooie aanstaande aanwinst 1👍
Je hebt er Sinn in :slight_smile:

ja ineens had ik mijn sinnen er op gezet! :smiley:

1 like

Een Sinnvolle beslissing :rofl: ach ik kan ook geen Sinnige opmerking meer maken
Word daar buitenSinnig van.
Wat dan wel weer een beetje Sinnister gevoel teweeg brengt .

2 likes

Ik ben al te laat voor de woordgrappen zie ik maar of het Sinn heeft achteraf te vragen of het wat is?

Met deze modellen ben ik niet bekend maar heb 2 556’en gehad en dat was prima. Sinn geeft wel waar voor zijn geld meen ik.

Veel draagplezier!

1 like

:joy:

Leuk horloge @jurgen0411! :+1:t2:

1 like

Echt… soms word ik zo moe van mezelf… :joy:

1 like

Weet iemand waarvan de dial is gemaakt?

en ik las dat deze wat DIN standaarden heeft vergekijkbaar zoals ISO standaarden voor waterdichtheid en druk.

Prima horloge prachtig.
Laat maar zien als hij binnen is.

hoe voelt bijvoorbeeld het opwinden aan? en de schroefdraad bij het vastdraaien van de kroon? is dat beetje goede kwaliteit?

1 like

Probleemloos

Opwinden is keurig. Zoals iedere eta 2824 of selita kloon die ik ooit gehad heb eerlijk gezegd. De kroon vastschroeven gaat perfect. Kan het niet anders verwoorden. Die gaan echt wel beter dan mijn citizen’s NY0040 en mijn squale’s 1521

1 like

Wat is eigenlijk de reden dat de bezel tegen de klok in aftelt?
Zag dit ook al bij de nieuwe Tudor MN.

Countdown timer, makkelijker bij navigeren

2 likes

De 104, precies dezelfde als die van @GMTplus1 was mijn allereerste “serieuze” horloge. Het perfecte begin van deze hobby/afwijking.
De witte streepjesversie heeft lange tijd op mijn lijstje gestaan maar is er nooit van gekomen. Mooie impulsaankoop, en Sinn is top!

Edit: Vond nog een foto…

2 likes

De dial is gewoon hoogglans en echt wit. Niks speciaals eigenlijk. Afleesbaarheid staat voorop.

Moet toch zeggen dat mijn NY best soepel opwindt.

Hij draait verder goed hoor, die 104 Sellita.

1 like

De vergelijking ging over het dichtschroeven van de schroefkroon. Daarbij wint de Sinn imo. In het opwinden voel ik geen verschil met de squale’s, en ook de ny0040’s doen dat goed idd.

1 like

Absoluut.

En de Sellita uurwerken ben ik ook zeer over te spreken.
Er zit een Sellita in de 104 en de U1 die ik beiden hebben beide horloges lopen +1 per 24 uur. Gewoon heel goed.