Overigens, als het gaat over dichtschroeven van de kroon merk ik ook weer een duidelijk verschil van de 104 t.o.v. de U1 en vooral de EZM13. Die gaan nog net weer een stapje beter.
Maar hoe dan ook, de 104 kun je je geen buil aan vallen.
Ik mis mijn 104 ST SA nog regelmatig. Een witte plaat is niets voor mij, maar de overall esthetiek van het horloge is fantastisch! Veel plezier van je NA!
Even schaamteloos pluggen, als je nog een stalen band zoekt heb ik die te koop staan…
Ik heb er 1 in bezit en het gaat nooit meer uit de collectie. Ik heb weliswaar de zwarte versie.
De afwerking is fantastisch en de bezel actie is erg goed. Ik gebruik het regelmatig bij het koken of timen van andere dingen, ook getimed tijdens het wachten na een vaccinatie (ANTI-VAXXERS KOM MAAR OP!!!)
Nog een paar andere punten:
Enorm accuraat
Waterdichtheid tot 200m
Perfect formaat (voor mij)
Stootbestendig
Anti magnetisch
Display caseback waarbij de rotor mooi versierd is
Erg divers qua stijl; casual genoeg, beetje dressy vanwege de dikte van het horloge en sportief genoeg op een NATO
Voor het geld krijg je enorm veel horloge voor terug.
Sinn maakt zeer goede kwaliteit horloges. Diverse mogen hebben. Oa 903, 103, 757, 144. Bezoek aan de fabriek en showroom in Frankfurt am Main was ook een mooie ervaring. In maart 2019, toen de wereld er iets anders uit zag dan nu.
Ik kan het moeilijk benoemen, maar het is idd een heel ander gevoel dan de doorsnee duikbezels. Waarschijnlijk omdat het een bi-directionele is. Toch springt hij bij mij steeds perfect op zijn plaats qua uitlijning