NA: Sinn 104 St Sa I, Veel Foto's!

[TL; DR] (Dat staat voor ‘‘Too Long; Didn’t Read’’ voor degene die het nog niet wist)
Ik vind horloge leuk en ik heb een Sinn 104 gekocht. Beneden zijn foto’s. Bedankt voor het kijken!

Normale Versie:
In 2017 ben ik mechanische horloges interessant gaan vinden en was ik op zoek naar een paar goeie opties. Toen kwam ik uit bij de SKX007. Dat werd snel uitgebreid met een SARB017 & SARB033. Later nog een G-Shock DW-5600 en een Casio F-91W gehaald. Wat ik me kon voorstellen in duurdere segmenten is een Grand Seiko SBGM221, eventueel een Rolex, een vintage Tudor (persoonlijke redenen) en ook een Sinn 104. De laatst opgenoemde horloge is tevens ook een grail en werd afgelopen woensdag werkelijkheid.
Afgelopen week werd er een zgan Sinn 104 St Sa I uit april 2020 aangeboden op HF door @Sjoesbal (Patrick). Ik stuurde meteen een PB en binnen een paar uur een deal gesloten, betaald en gereserveerd om het voor mij op te halen. Deze gozer bood nog aan om het horloge persoonlijk te brengen naar mij wat ik echt niet laat gebeuren. Dit zegt heel wat over hoe degelijk Patrick is als persoon.
We hadden afgesproken bij hem in het dorp, hij gaf aan dat hij niet veel tijd had en maar hij had me nog wel verwelkomt bij hem thuis om even wat te drinken en het horloge te bekijken voor als ik het niet zou willen. Hij nam zeker een uur om nog te praten over horloges en boeken. Voor mij om de Sinn 104 te hebben is bijzonder maar als het wordt aangeschaft van een zeer sympathiek, intelligent persoon die je ontvangt met gastvrijheid maakt de hele ervaring en nog meer speciaal.
Ik kan daarom Patrick niet genoeg bedanken. Ik wens je het alle beste in alles wat je doet en gaat doen met je hobbies, sport, werk en met je familie/gezin. Je bent oprecht een held en mijn eeuwige dank heb je.

Nog even een heel veel prachtige foto’s gemaakt door @Deskdivers:














Hier een bericht van @Sjoesbal. Graag even de moeite doen om zijn post meer te liken dan de mijne!

43 likes

Erg gaaf! Enjoy!

1 like

Wat een plaatje is dit ook! Gefeliciteerd

1 like

Mooi verhaal, mooi horloge, mooie foto’s! :ok_hand:

1 like

Mooi horloge geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

(ben stiekem best jaloers)

1 like

Mooi, Sinn is sowieso een mooi merk vind ik. Van harte en veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Noice, heel veel plezier ermee! Het gaat er bij mij wel van kriebelen.

1 like

Prachtig

1 like

sinn mooi njoy :wink:

1 like

Te veel eer maar echt enorm bedankt voor de lovende woorden.
Heel veel plezier met je horloge en ik ben blij dat ik onderdeel mag zijn van je verhaal, een betere koper had ik niet kunnen vinden.
Enjoy!

8 likes

Welkom bij de club! Prachtig😎

1 like

Prima keuze :wink:

3 likes

Nogmaals zo onwijs bedankt! Hier even een verzoek voor heel HF, like de post van @Sjoesbal even! Hij verdient meer likes dan mijn originele bericht.

1 like

mooie keuze. proficiat. :+1:

1 like

Mooi!
Groeten van zijn arabische neefje

3 likes

Prachtige woorden! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooie toolwatch :ok_hand:t3: veel plezier ermee.

1 like

Mooie NA! Begin het merk Sinn steeds meer te waarderen. Als er ooit nog een 903 voorbijkomt op het forum…

2 likes

Prachtig met die band. Gefeliciteerd!

1 like