NA: Sinn 104 St Sa I

• Doorscrollen voor foto’s - :smiley:

Daar is die dan eindelijk. Al een hele tijd stond de Sinn 104 op mijn lijstje maar nooit echt het gevoel gehad dat deze er ‘moest’ komen. Tot afgelopen week. De Speedy Reduced en Peter Blake 2254 mocht al plaats maken en de Datejust werd een feit. Er bleef nog iets over wat in eerste instantie niet meteen bedoeld was om een horloge van te kopen. Maar tja…, dan komt weer zo’n Sinn voorbij en was de keuze toch wel vrij snel gemaakt.

Eerst zo goed als de knoop doorgehakt voor een grijze sunburst 104 van een mede forumlid. Echter moest deze er zelf nog even over nadenken of de Sinn wel echt eruit mocht of toch niet. In de tussentijd wat reviews verder en het ongeduld kwam aanzetten. Wellicht toch voor de zwarte wijzerplaat gaan? JA!
En laat nou net Uhrenfreund (Classic Watches) er een op voorraad hebben, weliswaar op leder, maar goed de stalen band werd al ter beschikking gesteld door een forumlid, dus waarom niet?!
Vanuit Sinn zelf stond er 7 weken wachttijd op de 104’s dus dan maar gewoon voor de 104 op leder gaan en staal naderhand erbij nemen.
Woensdag contact gehad met Uhrenfreund en ‘s middags was alles voldaan. Stiekem gehoopt dat hij dezelfde dag nog oo de post zou gaan maar dat werd donderdag (gisteren). Tot mijn teleurstelling stond de verwachtte leveringsdatum op dinsdag 12 maart gepland :roll_eyes:
Maar volgens de tracking lag het pakket in een depot op 15 minuten van mij af. In de middag toch maar eens met FedEx gebeld of het niet mogelijk was on het pakket daar af te halen i.p.v. wachten tot dinsdag. Tot mijn verbazing deelde de vriendelijke medewerkster mij mee dat het pakket 10 minuten geleden al was bezorgd, sneller dan verwacht. Helaas niet thuis dus ik kon niet wachten om thuis te komen!

Genoeg gel**d nu, dit mocht ik aantreffen en uitpakken: een Sinn 104!
Nogmaals grote complimenten naar Uhrenfreund voor het zorgzaam verpakken en de top communicatie, zeker een aanrader!

Een extra magazine bijgevoegd samen met hun eigen blad, leuke extra!

En daar kwam uit het redelijk bescheiden doosje deze prachtige Sinn dan tevoorschijn;

spam incoming

Bedankt voor het kijken (en sommige voor het lezen)!

58 likes

Proficiat!

De mooiste versie zonder de cijfers :+1:

2 likes

Mooi hoor. Geniet er van! Ik sluit niet uit dat ik er weer een terug neem nu ik mijn witte heb verkocht. Het is 1 brok Duitse degelijkheid :+1:

1 like

Mooi verhaal, veel draagplezier, staat je goed, :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Een van mijn favorieten uit de Sinn catalogus. :ok_hand:

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Mooi hoor… gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!

1 like

Een hele mooie aanwinst, geniet er van!

1 like

Heel mooi hoor! Veel plezier er mee!

1 like

Lekker hoor! Zeker omdat hij ook een stuk vroeger binnen is. De grijze blijft hier :grin:

4 likes

Prachtig, een klassieker!

1 like

Heel mooi! Maar ik ben bevooroordeeld.:wink:

Ik heb zelf de witte 104, ik weet niet of je verder gekeken hebt naar stalen banden buiten die van Sinn om? Een goede milanaise/mesh met gemiddelde of fijne vlecht en straight tube-endlink is echt een aanrader op dit model. (Ik vind de milanaise optie persoonlijk mooier dan de stalen banden van Sinn)

Maar dat is natuurlijk mijn voorkeur, het is maar een tip.

Fotootje van t net.

Groeten,

Noel.

5 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst. :+1:

1 like

Da’s een fraaie Duitser hoor! Nice!

1 like

Mijn beste,

Je krijgt er zowaar “Sinn in”.
Leuk hoor!!
Ik wens je derhalve een gelukkige tijd met deze fenomenale aanwinst.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Deze Sinn heeft het gewoon allemaal.:ok_hand:
Van harte gefeliciteerd met deze fantastische keuze en heel veel plezier gewenst! :+1:

1 like

Heel mooi

1 like

Proficiat!!
Beautyyyyy

1 like

Heel gaaf!:ok_hand::ok_hand:

1 like

Dank iedereen voor de positieve reacties! :sunglasses:

@Sjoepert , en groot gelijk heb je! Blijft ook echt mooi die grijze sunburst dial!

@n_visser het heeft wel wat weg van een Breitling Heritage op de mesh bracelet zo. Niet verkeerd maar persoonlijk vind ik de H-Link mooier.

1 like