NA Sinn 105 UTC een witte knaller

Het is al weer enige tijd geleden dat ik een nieuwe aanwinst heb voorgesteld middels een eigen topic terwijl er de laatste tijd best wat binnen is gekomen en ook al weer weg is :hear_no_evil:
Maar sinds gisteren ben ik de bezitter van een Sinn 105 UTC en deze is zo mooi dat hij wel wat aandacht verdiend.

Na een Mühle en een Damasko is dit mijn derde horloge van Duitse makelij en dus mijn eerste Sinn, het was even wennen aan de kleur maar de liefde is explosief aan het groeien. Wat een fraai horloge zeg!
Echte strakke Duitse industriële vormgeving zonder al teveel tierelantijnen maar wel met een frisse verschijning, I like it.

Qua bandjes zal het denk ik niet de makkelijkste zijn aangezien de combinatie van wit zwart en oranje nogal bepalend is en een band met nog een andere kleur denk ik niet heel goed gaat werken maar ik heb wel wat ideeën.
De originele band is zeker erg goed van kwaliteit maar ik vind het toch wel leuk om wat te wisselen, een zwarte tropic heb ik al en er is nu ook een oranje exemplaar onderweg.
Vriendelijk forumlid @Ruud stuurt mij nog een zwarte MN band en dan hebben we al wat om mee aan de slag te gaan.

Nou genoeg tekst ik ga nog even naar mijn fraaie Sinn zitten staren en voor jullie zijn er nog wat matig geschoten foto’s als afsluiting.

104 likes

Leuk ding, sowieso: GMT is altijd +1

11 likes

Heel gaaf! Veel plezier ermee :+1:

2 likes

Prachtige aanwinst !

2 likes

Mooie NA :+1:t2:, gefeliciteerd

2 likes

Gaaf! Van harte!

2 likes

Mooie NA hoor, plop. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:+1:

2 likes

Cool. Lekker frisse beuker. :+1:

2 likes

Ik kende deze nog niet. Ziet er strak uit en mooi die witte plaat👍🏻 Gefeliciteerd !

2 likes

Gefeliciteerd plap! Geniet ervan

3 likes

Dit model is in Q3 van vorig jaar geïntroduceerd. Het is een beetje een moderne 104 voor mij met een wat meer tool achtig uiterlijk door de bead blasted kast ipv gepolijst zoals de 104.

4 likes

Meuj heur! Veel draagplezier!

2 likes

Erg leuk horloge. Gefeliciteerd!

2 likes

Mooi met de oranje details!!!

Veel draagplezier :wink:

2 likes

Dat is oprecht een strijker :wink:

2 likes

Top aanwinst. Sinn is een prachtig merk. :+1:

3 likes

Bedankt Alphons en jij kan het weten met jouw iconische Sinn.

3 likes

Wij Duitsers maken geen grappen

2 likes

Ik werd vandaag weer voor de zoveelste keer door een Duitse klant aangesproken als Hollander. Dat vind ik inderdaad niet grappig :fire::rofl:

2 likes