NA: Sinn 356 Sa Flieger II - Fifty Shades of Pink

Leuk om terug te lezen waar deze hobby je allemaal heeft gebracht. Ben heel benieuwd naar deze dial en hoop deze te zien op 1 van de GTG’s :beers:

2 likes

Vond ik zelf ook wel leuk om terug te lezen. Maar er zit geen lijn in en dat vind ik wel prima. Lekker doen waar ik me goed bij voel.

1 like

Leuk verhaal en mooie aanwinst!!

1 like

Supertof, ben benieuwd naar die plaat in het echt. Meenemen!

1 like

Ik word helemaal blij van die vrolijke kleur. Top ding! :call_me_hand:t4:

1 like

Prachtige flieger met superkleur. Helemaal top. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd: alles klopt, merk-complicatie-dial.
Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Hij is mooi! Gefeliciteerd met deze mooie 356!

Klopt deels. Ook Sinn heeft tweetalige schijven voor de dag, bijvoorbeeld in de Sinn 104 (met Selita SW220-I uurwerk).
Deze 356 heeft een Selita SW 500 uurwerk die inderdaad ééntalig is.
Bij mijn weten zijn de Damasko chrono’s ook ééntalig (met aangepast 7750 uurwerk), tenzij iemand mij kan verbeteren.

1 like

Mooi ding, gefeliciteerd!

1 like

Kijk, dan ligt het niet aan mij. Overigens heeft deze Sinn geen Sellita, maar ETA. Zag ik ergens in de documentatie.

Sinn is inderdaad van ETA (Valjoux 7750) geswitched naar de SW500, maar ik dacht dat deze copper versie altijd een Selita had gehad.
Ik zie nu dat dat niet zo is:

Beide min of meer dezelfde uurwerken en beide ééntalige dagaanduiding.
Hoe dan ook, hij is prachtig. Geniet ervan!
1 like

Juist, het is ook niet eerlijk om zo lang te blijven staan bij dit minpuntje. Wat overigens alleen zo gezien wordt omdat ik een Damasko heb gehad met een tweetalige schijf. Mijn Sinn komt uit 2008, vandaar nog de ETA.

1 like

Mooi geschreven, en een hele mooie Sinn :+1:
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge :sunglasses:

1 like

Prettig verhaal over een anders-dan-anders horloge. Veel plezier ermee! Erg fraai.

1 like

Zo te lezen heb je het wel naar je Sinn.
Prachtig horloge gefeliciteerd ermee.

2 likes

:joy: volgens mij heb ik maar twee Sinn woordgrappen tegengekomen, matige score.

2 likes

Zulke woordgrappen zijn ook onSinnig, dus ik ben blij dat we het non happy houden.

1 like

Nieuw bandje terwijl we nog even wachten op een olijfgroene canvas. Matchend gespje is altijd lekker.

6 likes