Na wat horloges te hebben geruild en verkocht het afgelopen jaar, hoop ik nu wat rust te vinden in een horloge dat ik gerust iedere dag kan dragen!
Deze kwamen en gingen:
Na wat horloges te hebben geruild en verkocht het afgelopen jaar, hoop ik nu wat rust te vinden in een horloge dat ik gerust iedere dag kan dragen!
Deze kwamen en gingen:
Fraaie Sinn! Ik kan deze band ook altijd wel waarderen Gefeliciteerd!
Mooi!
Deze Sinn 556 zou ik ook heel graag eens willen passen
Met z’n 38,5mm en ongeveer 45mm lug-to-lug echt heel erg draagbaar.
Met de nieuwe, wel wat grote, sluiting met micro-afstelling vind je altijd wel een fijne pasvorm.
staat je goed, geniet er van
Altijd goed zo’n 556i
Zelf twee keer gehad en was altijd onder de indruk van de diep zwarte wijzerplaat. Ik sluit niet uit dat hij er nog weer eens gaat komen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Met name die glanzend zwarte wijzerplaat is wat het horloge zo aantrekkelijk maakt vind ik.
De 556A heeft bijvoorbeeld een matzwarte plaat, ook mooi, maar echt anders.
Een heel mooi horloge Niels👌🏼
Veel plezier ermee
Blijft een super mooi horloge. Ben alleen bang, net als met de Explorer en Damasko’s, dat ik hem uiteindelijk toch te saai ga vinden…
De H-link band daarentegen vind ik erg mooi en zeker met die fijn afstelling lijkt me dat een heerlijke band.
Veel plezier er mee !!!
Mooie aanwinst
Mijn beste,
Chapeau.
Een prachtige Sinn!!
Ik wens je er een levendige tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooi merk!
Mooie Sinn!
Heerlijke aanwinst Niels is die nieuwe verstelling in de clasp dan zonder gereedschap te gebruiken?
Gewoon met de hand indrukken ofzo.
Jaaaaa, prachtig! Is dat een ‘on the fly’ aanpasbare sluiting?
Gefeliciteerd! Heb deze ook op mijn radar staan.
Hoor graag of dit
Met de 556 ook zo is.
Klopt, gewoon het knopje indrukken en je kan het 5 stapjes van 1mm (gok ik) verstellen.
Ja, zouden ze allemaal moeten doen!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!