NA Sinn 556A met siliconenband

Met wat hulp van @Watchbird en @WatchR in korte tijd aan een mooie Sinn 556A gekomen. Het was mijn eerste aankoop via het forum en dat ging vlekkeloos. Er werd meegedacht en gecombineerd.

Voor wie mijn intro gelezen heeft weet dat ik mijn ochs und junior in de verkoop had staan. Die is een paar weken geleden naar een nieuwe eigenaar gegaan.

De 556A stond boven aan mijn lijstje. Ik vind Sinn een erg mooi merk. Voor mij veel waar voor mijn geld en zeker met deze aankoop via het forum een erg goede deal.

Kreeg hem op een nato strap, maar vandaag kwam ook de originele siliconenband binnen. Het is net aan op mijn smalle pols, maar het staat goed.

33 likes

Staat heel goed! Erg mooi horloge.
Veel plezier er mee! Komt vast goed.

Heel mooi horloge. Ik had er ook ooit eentje. Die verkocht ik aan @Time_Lord en die heeft hem in twee maanden een jaar gedragen. Deskdiven op een werkbank vermoed ik. Zo’n ruwe Rotterdammert, u kent het wel. Hopelijk vergaat het de jouwe beter :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie horloge!

1 like

Ik heb een paar jaar lang vrijwel elke dag met mijn ochs und junior rondgelopen, nu die verkocht is zou het moeten lukken om de Sinn veel te dragen. We gaan het zien.

Sinn is een goed merk . Veel plezier met je aankoop.

Hoho, wel bij de feiten blijven hé. Onbekenden hebben op geheimzinnige wijze 's nachts aan het horloge geknabbeld. De daders zijn spoorloos tot op deze dag.
Zonde, want het is echt een gaaf horloge.

Gefeliciteerd met deze NA!

2 likes

Geniet! :grinning:
ik heb m sinds kort op de stalen band. Topper :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge, op staal nog wel ietsje meer “sex appeal” :heart_eyes:

Top, ben een fan van Sinn en dus … dit is een Sinnvolle aankoop! :sunglasses:
Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Yeah, een Sinn! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :+1:

1 like

Veel plezier met je NA!