Nou ja slechtziende :-), maar idd. voor die met een leesbril (zoals Ik) is deze zonder bril ook nog prima af te lezen.
Gefeliciteerd met je aanwinst
Ik bedoel niet de 556 met opgelegde indices. Dat is de 556 I B of 556 I M volgens mij. Anyway… binnenkort maar de trekker overhalen. Wel op de stalen H link.
Update, dit zou mijn daily voor een lange tijd zijn en dat is/gaat het ook worden. Afgelopen 5-6weken het horloge dagelijks gedragen, geen behoefte om te wisselen met een andere. De H-band draagt heerlijk minimaal gelijk aan de oyster band. 38,5 mm is ook een perfecte maat, zeker niet te klein (20 cm pols). Grootste voordeel voor mij is de afleesbaarheid. Contrast is super en dan kan ik nog een zonder een leesbril te pakken de tijd aflezen
Nadeel is wel de lume, deze is op zijn best matig. Gezien de beschikbare oppervlakken had dit toch veel beter gekund.
Nauwkeurigheid is spot-on met iets minder dan -1s/d. Had dan liever +1 gehad, maar toch indrukwekkend.
Enige wat minder indrukwekkend is, is de gangreserve. Had al een keer gemerkt dat de 556, na een ochtend niet gedragen, in de middag stil stond. Verder heb ik nu 3x gehad dat het horloge ’s morgens stilstond.
Mailtje naar de customer service met een omschrijving van het probleem en de verzending werd direct geregeld. Dus nu even ter controle/reparatie bij Sinn.
In de tussentijd maar even de OP39 om, ook geen straf.
Hartstikke mooi