NA Sinn 6015

Nog nooit eerder gezien en toen ik hem eenmaal zag kon ik het niet laten. Super mooie klok! Wat vinden jullie?

39 likes

Dat zijn aardig wat complicaties bij elkaar. Een dergelijk klassiek design had ik niet direct achter Sinn gezocht. Ik vind hem druk maar ook best mooi.

Veel plezier er mee!

Super mooi. Gefeliciteerd ermee.

Gefeliciteerd met deze “gecompliceerde” Sinn!

Waansinnig mooi :wink:

Mooi, veel draagplezier!

Wow, super! :ok_hand:

Verrassende en afwijkende Sinn, maar wel heel mooi. Complimenten voor de keuze. Gefeliciteerd met de NA. Verdiend Overigens wel meer en betere foto’s :grin:

Apart model! Gefeliciteerd!

Pfff, jammer weer dit. Zogenaamd heel blij zijn met een nieuw horloge en dan hem ondertussen al te koop hebben staan. :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Zeer fraai. :ok_hand: Ook wel echt een aparte eend in de Sinn catalogue.

Die Sinn zie je niet vaak. Mooi zeg. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

Schitterend horloge!

Die op MP? Als dat zo is, presenteer het horloge dan niet als NA.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Yep, MP cross post

Wel heel tof. Niet iets wat ik bij Sinn zou verwachten, desalniettemin gave aanwinst :ok_hand:

Edit:

Das idd wel heel bijzonder… Op dezelfde dag een NA topic en een verkoopadvertentie op MP. Dit riekt naar verkapt promotie topic :skunk:

Ik zie wat reacties over dat ik de sinn alweer te koop heb staan. Ik zet altijd al mijn horloges te koop. Dit omdat ik altijd opensta voor een leuke ruil en daarnaast is een winst ook mooi meegenomen. Ik heb hem ook vrij duur te koop gezet omdat hij niet perse weg hoeft. Snap de ophef maar geen slechte bedoelingen mee. Draag hem mooi zelf totdat iemand met een leuke inruiler/ruiler komt :smiley:

Helemaal mee eens. Echter is mijn telefooncamera zo ruk dat je die verschuldigd bent totdat ik een nieuwe telefoon heb haha

1 like

Onze lieve Heer heeft rare kostgangers…