Oftewel de Sinn 903. Zoals waarschijnlijk wel bekend heeft Sinn in het verleden het ontwerp van de Navitimer overgenomen uit de boedel toen het niet zo goed ging met Breitling. Tegenwoordig maken beide dit model alleen Sinn noemt het geen Navitimer. Dit hebben ze na de doorstart van Breitling afgesproken.
In detail wijkt deze Sinn dan ook niet veel af van de oer Navitimer. Ik was specifiek op de uitkijk voor dit model met de Lemania 1873. Dit vanwege de geringere hoogte van de kast en het ontbreken van de datum. En ook omdat ik niet zoān fan ben van de 7750.
De 1873 komt niet heel vaak voorbij en is de laatste jaren behoorlijk in prijs gestegen. Ik was dan ook blij verrast dat @Comit er ƩƩn te koop aanbood hier op dit forum. Na een aantal dagen bedenktijd woensdag de knoop doorgehakt en gisteren na een zeer prettig ontvangst bij Comit thuis, met het nieuw speeltje huiswaarts gekeerd.
Het is altijd afwachten hoe een horloge in het echt bevalt. Gelukkig is deze klok in het echie net zo mooi als op de plaatjes. Misschien zelfs mooier. In ieder geval fotogeniek ;-).
Waar ik blij verrast over was was de kwaliteit en uitstraling van de band. De bijbehorende band past er goed bij. Beter dan ik had gedacht afgaande van de fotoās. En bovendien draagt ie erg prettig. De schakels zijn mooi rank en als geheel is de band zeer fraai afgewerkt.
Mān andere Lemania (Speedmaster) gaat zware concurrentie krijgen als ie terug is uit Limburg. Wat een luxe