Daar is 'ie dan, mijn EZM1 uit 2005. Zoals vorige week aangekondigd en gisteren even in Zürich opgepikt.
De bolling is wat lastig te fotograferen, maar man man man wat een apparaat. De Lemania 5100 is ook zeker iets aparts. Zo is er geen secondewijzer en heeft de chronograaf geen urenteller. Lekker eigenwijs! De lume is na 11 jaar nog zeer sterk gelukkig.
Deze is van titanium gemaakt en dat voel je. Alles zit erbij, van dozen tot boekjes en tool.
Graag jullie mening, ook als je hem niks vind (met toelichting).
Sommige shots zijn overigens van een goede vriend via wie deze in NL kwam, waarvoor dank. Hij kan iets beter fotograferen dan ik.
Mooi hoor, en gedurfd.
En weer eens wat anders dan het grijze muizen aanbod.
Veel plezier ermee, ondanks zijn leedtijd een prachtexemplaar.
Nogmaals een mooie bijzondere aanwinst.
Grtn Leen.
zeker fraai zoals alle modellen van Sinn.
Een van de merken met altijd een eigen gezicht en herkenbaar van een afstand.
Bij veel merken moet je op de wijzerplaat kijken wat het is maar een Sinn herken je altijd.
Een van mijn favoriete merken.
Fantastisch! Heb destijds ook naar deze Sinn gezocht, maar nooit een exemplaar gevonden dat compleet is. Inmiddels de moed opgegeven, is dan ook een horloge dat vrijwel nooit aangeboden wordt.
Een gezichtsbepalend model voor Sinn. De combi 5100, wijzerplaat en pushers is uniek. Een zeldzaam horloge dus dat gezocht is en in de toekomst alleen maar gezochter gaat worden. Als niet alle horlogegekkies in één keer uitsterven.
Naar mijn mening geen mooi horloge wel de beste toolwatch ooit gemaakt.
Veel plezier met je aanwinst!
PS. Ik heb laatst een 142ST aangeschaft met daarbij een folder en prijslijst uit die tijd. Dit horloge kon je tien jaar geleden dus nieuw kopen voor zo’n 1400 euro. De 142st ook met 5100 voor rond de 950…