NA: Sinn Flieger 356 - Isetan Japan LE

Zo, lang naar gezocht eindelijk binnen in ongebruikte conditie! De 356 was mijn eerste ‘serieuze’ horloge en heb er nog steeds eeen zwak voor. De ontwerpkeuzes, maten, verhoudingen, alles klopt aan dit horloge voor mij. Dit is dus ook mijn derde… De Isetan (warenhuis in Japan) limited edition 2016 is extra bijzonder want -Japan- en er zijn er maar 50 van gemaakt. Had het geluk er een te vinden paar weken geleden (in Japan). Er is hier een register minder (running seconds) en ook geen day date, wat zorgt voor een mooie gebalanceerde wijzerplaat. Ook fauxtina waar ik normaal niet zo van hou, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Heb er zelf een suede strap opgedaan van Bulang & Sons die er wmb heel goed bij staat. En natuurlijk de :dog: voor de oplettende forumleden :crazy_face:. Goed weekend allen :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

50 likes

Mooi ding! Het plaatje klopt.

1 like

Wat een trio zeg :+1::+1::+1:

1 like

Nice! De mooiste van de drie vind ik. :ok_hand:

1 like

Mooi trio zo!

1 like

Geweldige aanwinst…bijzonder. En een machtig mooi trio! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gaaf horloge en mooi trio.
Proficiat met je NA.
Draagplezier gewenst.

1 like

Heel fraai en bijzonder!

1 like

Heel erg mooi, en met suede band een perfecte combinatie! :ok_hand:

1 like

Van harte met je nieuwe erg mooie en ook bijzondere aanwinst :+1::+1:

1 like

Heel mooi trio! :ok_hand:
Je zou er bijna jaloers op worden :wink:

1 like

Mooie aanwinst en prachtig trio!

1 like

Heel mooi horloge, van harte! :+1:

1 like

Prachtige Sinn collectie, geniet ervan :sunglasses:

1 like

:star_struck: Heel gave Sinn-collectie!!!

1 like

Ik ben het helemaal met je eens wat faux patina betreft maar met deze band is het een mooi geheel. Fraai trio! Veel plezier :raised_hands:

gr, HJR

1 like

Wow, dat is een prachtige aanwinst.
De indeling van de wijzerplaat klopt helemaal
Geniet ervan

1 like

Prachtig!

1 like

Isetan de faux patina waar je voor gevallen bent of het feit dat het een Limited is?

1 like

Indeling & wijzerplaat, maar ook Japans LE, heb iets met dat land. Plus de 356 raakt een gevoelige snaar. Fauxtina neem ik op de koop toe!

1 like