Helemaal geweldig die UX. Ik heb een SDR
Geniet ervan!
Helemaal geweldig die UX. Ik heb een SDR
Geniet ervan!
Super horloge!
Gefeliciteerd.
Tip: bestel de verstelbare clasp.
Bij mijn weten is er (nog) geen getegimenteerde versie maar daar zou ik me niets van aantrekken.
Echt super comfortabel en het wordt echt een EZM2B 2.0
Er zit best wat speling in het deksel.
Badass!!! Weinig meer dan dat aan toe te voegen . Staat je prima. Gefeliciteerd.
Tja - de UX, de eerste variant lang geleden bijna gekocht in Frankfurt - op het oude Sinn-HQ-adres - voor 575 euro. Maar dat vond ik toen teveel. Probleem met Sinn is, voor mij, dat het altijd sneller duurder zal worden dan mijn salaris stijgt.
Toch wel fraai hoor
Zeker fraai👌🏻
Had ook moeten tikken, Sinn is een van de weinigen die deze uurwerken gebruikt. Sie haben recht.
Voor de stalen band?
Justem, daarom is dit forum een uitkomst
Nice, mooie foto’s. Interesting.
Mooie aanwinst, geniet ervan!
mooi mooi, geniet er van
Liep net zo goed als mijn GS quartz. Ik snap niet waarom ze dat hiervoor niet wat meer reclame gemaakten, net als GS.
Gefeliciteerd! Gaaf horloge.
Van harte gefeliciteerd met deze geweldige NA!
Tof dat je ook de nieuwe sluiting hebt.
Heb een EZM3 gehad en de sluiting is iets bij Sinn die wel voor verbetering vatbaar was. Mooi dat ze die nu aangepast hebben.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Mooie quartz, cool horloge. Dit zijn toch erg mooie typische Sinn duikers.
Mocht je nog eens een Grand Seiko naast willen, dan zou ik de SBGP011 aanbevelen. Die is 40mm in plaats van de 37 die jij had, maar verder dezelfde vorm kast en dikte. Die heeft ook een onafhankelijk verstelbare uurwijzer.
Wat een beauty, geniet er met volle teugen van!!
Zag dat ze ook een verstelbare sluiting hebben voor de rubberen band.
Yes vind ik ook. Het is een redelijk unique selling point.