NA: Sinn ux

Tijdens de uitvoering van mijn job kom ik soms in wat ruwere omgevingen terecht. Hiervoor droeg ik dan de g-shock gw-m6510, voor mij nog altijd een van de beste horloge´s voor het ruwere werk.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik wilde terug wijzers en een wijzerplaat.

De eisen waren: quartz en robuust.

De keuze werd al snel beperkt tot de Breitling skyracer colt, mede door de instagram foto´s van hands_on34 en de Sinn ux.
De skyracer colt vond ik nergens in de lage landen te koop of te passen dus richtte ik mijn pijlen op de sinn.

De Sinn ux, waar ik alle YouTube filmpjes heb van gezien en alle mogelijke topics over heb gelezen was wel te vinden.

Ik vond een Sinn ux bij ten2two, na een zeer aangenaam contact was de koop snel gesloten.

Ondertussen heb ik de metalen band vervangen door de silicone band.

Het horloge stelt me niet teleur. Je voelt de robuustheid van het horloge en de met olie gevulde wijzerplaat is gewoonweg fantastisch.

Ik hoop deze kortelings ook te kunnen meenemen tijdens het duiken. De silicone band heeft een divers extension dus deze zou mooi moeten passen over het duikpak.

Uiteraard geen na topic zonder wat foto’s. De foto’s vertekenen het beeld wel, het horloge toont veel groter op foto dan het werkelijk is.

79 likes

Hij is schitterend!:heart_eyes:
Veel plezier ervan👍

1 like

Erg tof, gefeliciteerd!

1 like

Mooi ! :+1: gefeliciteerd !

1 like

Mooi horloge, mooie technologie. Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Heel tof!
Geniet ervan!

1 like

Hij is mooi gefeliciteerd.

1 like

Prachtig. Veel plezier ermee.

1 like

Waansinnig

1 like

Mooi :ok_hand:

1 like

Prachtig.

1 like

Mooie Sinn!
Een rode nato of siliconen/rubber zou hem ook wel staan. Lekker fel voor de zomer

1 like

Hele goede keuze!

Ik weet zeker dat je hiervan gaat genieten.

Feli!

1 like

:raised_hand: :hushed:
Ik vind hem juist zo mooi met die stalen band

2 likes

Prachtig gefeliciteerd ermee, heb er zelf ook een. Wel een metalen band er aan doen😉

2 likes

van harte … erg mooie klok en leuk om af te wisselen met banden.
veel plezier ermee :+1::+1:

1 like

Mijn ex! Mooie vroege toen de bezel ‘action’ nog echt goed was. Veel plezier ervan

1 like

Of je heb meer exen… maar ik heb die van jou ergens anders achtergelaten. (En daar ligt ie nog…) :rofl:

1 like

Mooi man. Fantastische keuze :ok_hand:

gr, HJR

1 like

3 :joy: