NA Sinn

Nadat dit horloge in een topic verscheen met een foto was ik verkocht.

Een paar welen gezocht en vandaag kwam hij dan eindelijk binnen! Met ook een wit dingetje haha.

Ik ben super blij met deze Sinn 104!

En nu de foto’s.

Er gelijk nog wat NATO banden bij gekregen.

Het standaard bandje is voor reuzen?

En op de pols met voor nu een zwarte leren band. Er is al iets anders onderweg van BandrBands.

18 likes

Leuke aanwinst, proficiat!

Mooi!
En dat bandje kun je net als bij Omega om de mouw van je astronautenpak doen, voor als je dat een keer nodig mocht hebben.

2 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooie aanwinst, geniet er van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Proficiat! Mooi en degelijk merk, ben ook zeer content met m’n Sinn ‘navi’.

Mooi horloge !

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Groeten, Tom.

Mooi, de Duitse dagaanduiding. De camonato lijkt me er cool op. Qua kwaliteit en beleving, met welke merken concurreert Sinn?

geweldig! blijf benieuwd naar het witte dingetje, veel plezier ermee. Voor de rest van het forum nu ook bereikbaar

Gefeliciteerd.

De Duitse dagaanduiding vindt ik ook wel wat hebben. Er zit een dubbele aanduiding op, dus Engels kan ook gewoon.

Ik ben nog niet zo lang bezig met horloges en dit is mijn eerste horloge in deze prijsklasse. Lastig om te zeggen waar het enigszins mee te vergelijken is. Als je kijkt naar de lengte van de band dan proberen ze de concurrentie aan te gaan met Omega (heb ik vandaag geleerd). Misschien Damasko?

1 like

Van harte van z’n chrono ‘broertje’ :grinning:

[URL=http://smg.photobucket.com/user/orangerooster/media/sinn/IMAG0023.jpg.html][/URL]

Groeten
Rutger

2 likes

Mooie klok geniet ervan.
Wat is dat witte dingetje dat erbij zit?

1 like

Prachtig! Bandrbands is goede keuze :thumbsup:

Mooi!! Ik zat er ook aan te denken maar ik heb een grail watch onderweg. Dus even niet​:grin::grin:

Mooie Sinn! Ik heb een EZM3 al vanaf 2003 en dat is voor mijn doen eeeeerg lang. Maar een Sinn, daar kan je geen afstand meer van doen :grin:

1 like

Mooi ontwerp. Gefeliciteerd met je aanwinst!

Ik zie op deze forum vaker dit merk langskomen. Kunnen jullie er iets meer over vertellen aan mij? Ik ben nog niet zo bekend met de horlogewereld.

Overigens dit klokje ziet er wel heel mooi uit!:grinning:

Erg mooi merk. Zelf ben ik helaas nooit verder gekomen dan een reisetui