NA Sinobi diver (Chinese rommel)

Zag deze Senobi vorige maand ergens voorbij komen en heb de stoute schoenen aangetrokken en deze besteld via Ali Express voor maar liefst 14 euro. Vandaag binnengekregen en wat een grappig ding voor dat geld.

Afwerking zeer slecht, band is van koekblik maar hij doet het wel…
Zelfs de duikersring doet het.

Nu wat fotootjes

4 likes

ORIS Aquis Date kloon :persevere:

3 likes

In de bankschroef zetten en plat knijpen!
Mooi filmpje van maken.

Dan komen de likes wel.

4 likes

Dat je hem langer dan 1 minuut bekeek was al fout, maar dat je hem bestelde was nog veel erger. Dat je hem vervolgens hier ook nog post als NA zou imo gewoon strafbaar moeten zijn :stuck_out_tongue:

10 likes

Geinig ding voor het geld, inderdaad de markers van een Aquis.

Mijn ervaring met deze Chinese rommel is dat je er heel snel op uitgekeken bent.

In de categorie wat-doe-je-jezelf-aan.

5 likes

Mijn beste,

Tja,
Komt tijd, komt raad!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Ach voor die 14 euro…leuk voor op n festivalletje : kapot ? nou en! …kwijt? Nou en…!

3 likes

Was precies mijn idee​:hugs:Doe hem om tijdens het klussen op de boot :grinning:

1 like

Of: ik-gooi-gewoon-14 euro-weg
:princess:

Chinezen maken prima dingen hoor. Die muur staat er toch al een heel tijdje.

4 likes

Zonde van je geld… Had dan iets verder door gespaard en deze gekocht.

1 like

Ide, die muur was ook ooit vergelijkbaar met nu begonnen bij € 14,–.
Sie steht noch immer da, diese verflixte Mauer !

:sunglasses:

1 like

Die muur is degelijk ja. Maar of dit vergelijkbaar is met een technisch instrument als een horloge, daar zet ik mijn vraagtekens bij.

Dit 14-euro-horloge zal er over een paar jaar ook nog zijn, misschien.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geeft hij in 2018 nog maar 2 x per dag de juiste tijd aan. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er mensen zijn die zoiets kopen. Maar goed, als je de reacties op Marktplaats ziet, is er héél veel mogelijk, helaas.

Ik weet niet of je vorige week toevallig de discussie in de media gevolgd hebt over goedkope (Chinese) laders van telefoons en tablets? Het blijkt zo te zijn dat 50% van de branden wordt veroorzaakt door dit soort prullen. Dus dan koop je een lekker goedkoop ladertje, en laat je je huis affikken. Daar is een gezegd voor: penny wise, pound foolish.
En dan mag je nog hopen dat er geen slachtoffers bij vallen.

2 likes

Doorsparen is dan niet nodig hoor want deze koop je voor € 7,25. Helaas werd de leesbril niet meegeleverd😜

1 like

Misdadig goedkoop eigenlijk. Hoe kan daar aan verdiend worden?

Ooit weleens onderstaand filmpje gezien? Dan begrijp je dat je er uiteindelijk zelf niet beter van wordt. Verder moet je natuurlijk gewoon doen wat je wil.

2 likes

Ach, laat iedereen toch lekker kopen wat ze willen en kunnen veroorloven zolang het maar geen replica is.

En voor degenen die denken: het is Chinees dus zal het wel niet veel soeps zijn…wen er maar aan want de opkomst van China als producent van consumentengoederen (in alle prijsklassen en alle categorieen) is gewoon niet te stoppen. Zij doen hetzelfde als Japan tientallen jaren geleden alleen dan in een veeeeel sneller tempo.

3 likes