NA Sinobi Joker

Ha mede horlogegekken,
Vandaag mijn Sinobi Joker binnen gekregen. Het is een zeer goedkoop (ong €17,= bij Aliexpress)en schaamteloos kopietje van de Konstatin Chaykin Joker, die helaas onbereikbaar voor mij is en ook zal blijven. Maar ik zal jullie zeggen, ik ben er blij mee😁, het is een zeer vrolijke noot in mijn collectie, het bandje is redelijk soepel en heeft een mooi formaat. Er zitten natuurlijk wel een paar mindere punten aan; de tijd is lastig af te lezen, hij voelt goedkoop aan en de moonphase die het origineel heeft, zit er niet op.
Zo, en nu een paar foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Wat doet se rode schijf ? En wat geeft die aan ?

Helemaal niks😂

2 likes

Geniaal, niet mijn ding (ook het origineel niet) maar mooi dat jij er blij mee bent!

1 like

Zitten er 2 Quartz uurwerkjes in die je apart moet verstellen zeker…het origineel is natuurlijk bizar maar ook heel gaaf

1 like

Ja klopt van die 2 Quartz uurwerkjes.

Hahahaha, wat geweldig. Ik had er meteen een jubilee aan gezet :smile:

3 likes

Das een heule goeie Han!!:+1:t2:

De Sinobi levert me dezelfde glimlach op als het origineel. Die laatste is natuurlijk ongelooflijk veel fraaier, maar volgens mij ben je er even snel op uitgekeken :wink:

1 like

@HanDavinci wil ook een Sinobi voor zijn skx mod. Breng hem niet op ideeën aub. :drooling_face:

Ik zat er gisteren naar te kijken, en als die tong had bewogen met een derde quartz werkje had ik er eentje gekocht, een jubilee of president aangebakken en een boel mensen laten griezelen.

1 like

17€ weggegooid, rommel en niet origineel.

1 like

Slechts €17 uitgegeven, is nog niet uit elkaar gevallen en laat (de meeste mensen) toch even glimlachen.

4 likes

Ik heb er ook eentje besteld. 15 euro 22 inclusief shipping betaalde ik. Verwacht hem komende week te ontvangen.

Grappig!

1 like

Tof man! Ben benieuwd wat je ervan vindt…grappig!

Wat een grappige imitatie van een geweldig horloge, al is het tegelijkertijd ook jammer dat hij er is. Ooit koop ik een echte…:blush:

1 like

Hommage @ThaPapper, het is een hommage!:stuck_out_tongue_winking_eye::smile:
Hoe tof zou een echte zijn!!:heart_eyes: Ik zag er een op Chrono24 voor ongeveer €9500,=

1 like

Ik heb getwijfeld of ik die term zou gebruiken maar voor die paar Euro leek me imitatie toch toepasselijker (al is dit een geheel persoonlijk criterium hoor).

Op het moment dat ik stop met deze hobby en met nog maar één horloge verder ga, zou ik deze graag willen hebben. Een soort knipoog naar de dan vergane hobby en de rest van mijn leven veel plezier.:smile:

1 like

Dit is geen hommage, maar een slechte kopie van (kom zeg 17€ incl. verzenden) een waardeloze kwaliteit. Het ontwerp zegt dat je jezelf niet al te serieus neemt, wat natuurlijk goed uitkomt. Ik heb ook moeite om iemand serieus te nemen die zoiets koopt en hier showt. Niet dat er iets mis is met zelfspot overigens. :grin:

1 like

Mooi vind ik hem niet.Wel grappig.