NA Sjoo Sandstrom Chronolink Worldtimer

Vandaag kwam de aankoop via Chrono24 aan. Ik ben er erg blij mee. Zal binnenkort nog een uitgebreidere review schrijven. Voor nu even de eerste indruk uit de doos (ik had de croco band laten verwijderen, dat is niet mijn ding) en een wristshot met een mooi bruin/rood bandje.

Het is inderdaad een dikkert. Maar het gewicht valt mee (ik had 100 gram doorgekregen, maar head only is het net iets boven de 70 gram).

De afwerking is echt heel mooi en ook de staat van dit horloge (toch meer dan 10 jaar oud) is fantastisch.

37 likes

Bijzonder model, gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van!

1 like

Gefeliciteerd, tof horloge :smiley:

Veel plezier ermee :+1:

1 like

echt iets speciaals :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze bijzondere aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een mooi en bijzonder horloge!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Uniek exemplaar, leuk!

1 like

Een niet alledaags en mooi horloge. Gefeliciteerd. Geniet ervan.

1 like

Inmiddels erachter dat ze bij Sjoo Sandstrom toch wel iets heel moois in elkaar gezet hebben. De afwerking is heel mooi. Ook leuk dat je het uurwerk ziet tikken op het moment dat je even op het digitale gedeelte kijkt.

Ik moet het nog even goed uitzoeken, maar als ik het goed begrijp is dit handopwind uurwerk een familielid van het Nomos Alpha uurwerk. Dat uurwerk zit in mijn club. Na 2 dagen om de pols lijkt het erg nauwkeurig. Mijn acuracy meter moet nog even van een verloopsnoertje worden voorzien om aan mijn nieuwe iphone 15 te kunnen.

En voor de mensen die terecht opmerkten: wat is nu het nut van dat digitale gedeelte? Ik ben er in ieder geval achter. Een vriend van me is op vakantie in Thailand. Je kunt het digitale display op Bankok instellen en dan weet je precies of je wel of niet een antwoord op je appje kunt verwachten. En je hoeft niet zelf na te denken hoeveel uur het betreffende land opschuift in de tijd.

5 likes

Bijzondere NA. Gefeliciteerd. Compleet nieuw voor mij

Wat een bijzonder horloge, leuk man.
Gefeliciteerd net je aanwinst.

Inderdaad een bijzonder horloge! En mooi! Gefeliciteerd