NA Skx007 HanSub 🙌

Rustig aan doen kerel, gewoon blijven ademen!

@anon50762135EV houd je mond! hahaha

4 likes

Bijna goed. Want nu wil ik ook een HanMod. :upside_down_face:

4 likes

Ik heb een speciaal plekje in Han’s hart. Dat weet je.

3 likes

Oh absoluut, no worries joh :v:

Nee.

3 likes

Ja die arme knul kan nog steeds niet normaal lopen :joy:

Mooie horloge geworden!

1 like

Gaaf @HanDavinci, je mods kloppen gewoon!

Edit: en @gmb80 natuurlijk gefeliciteerd met je NA

1 like

Wijzers van die blauwe staan niet helemaal lekker… Urenwijzer op 4 minuten over half, minutenwijzer op 9 voor half. Ja sorry, ik zie dat soort dingen meteen; en trek een volledig “af” horloge hier zelf gerust nog een keer open om zoiets recht te zetten…

2 likes

Goed gezien Peter, ik was al van plan om jou wellicht een keer te vragen om dat recht te zetten.

1 like

Neem 'm donderdag maar mee!

1 like

Top, doe ik!

1 like

Yup, knappe aanwinst en hele gave mod. Geniet ervan!

1 like

Die groene ceramische bezel vind ik juist weer prachtig… weet je waar die vandaan komt? Is 'ie vlak of “oplopend”?

1 like

Vlak. Je kunt hem van me overnemen!

Top Peter! Die constatering had Gerard vanmiddag ook gemaakt, dan heb ik ze in januari niet helemaal juist geplaatst. Daar heb ik afgelopen weekend niet naar gekeken, je bent een held.

Ga je nog een keer zitten voor mijn megalange pb? :upside_down_face:

2 likes

So.de.knetter! Wat gaaf😍

@gmb80: veel plezier🤩
@HanDavinci: puik werk👌🏻

1 like

Ja, die staat nog in de agenda… :rofl: …maar deze avond weer grotendeels in de kelder doorgebracht. Lekker koel daar…

…beetje progressie…

O ja, een collega die al 's eerder een “Omega” aan me had laten zien, kwam vandaag met een AP aan zetten. Ik denk “tuurlijk joh”. Maarre… Ahum. Opwindveer is stuk, heb al een adres in Schotland gevonden. :sweat_smile: Heftigste project tot nu toe, als ik het aandurf… …prijsopgaaf binnen, prijs van de veer is ongeveer even hoog als een reguliere all-in servicebeurt hier. :sunglasses:

Die wijzers, daar heb ik een zesde zintuig voor. Ik zie een minuut verschil in positie t.o.v. elkaar, op afstand. Bij die AP klopt er ook helemaal niks van trouwens. :wink:

6 likes

HanSum :star_struck::heart_eyes::star_struck:

( Ik heb ik aantal keer mogen horen tijdens mijn afgelopen reis in Thailand :blush: )

2 likes

Veel plezier met deze mooie mod!
Han did it again :sunglasses:!

1 like

Prachtig!

Mag ik weten wat de totale kosten waren?
Dan kan ik het noteren op mijn verlanglijstje. :speak_no_evil::speak_no_evil:

1 like