Na skx007

Meer moet dat niet zijn, een gepimpte SKX007. Ga je lang plezier van hebben :slight_smile:

Is een heel mooi klokje zeg.Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd met deze klassieker

Gefeliciteerd met dit kleine tankje en veel draagplezier gewenst!:+1:

Waarom zie je hem in deze gedaante zo vaak langskomen? OMDAT HIJ PERFECT IS ZO! Mooi exemplaar hoor…!

Bedankt voor jullie positieve reacties allemaal… Hoop er inderdaad nog lang plezier van te hebben. :grin:

Even 'n vraagje… Het serienummer van m’n SKX is; 7N0114. Dan is hij toch van november '17 als ik het goed begrijp, of heb ik dat verkeerd? Niet dat het echt belangrijk is… Maar toch leuk om even te weten dat ik het goed begrijp en dat ik toch steeds meer leer van horloges. :grin:

Gefeliciteerd met deze mooi aankoop :+1:. De SKX ontbreekt ook nog in mijn collectie. Aangezien ik vrij smalle polsen heb neig ik toch meer naar de SKX13.

Veel draagplezier toegewenst.

Voornamelijk Volkswagen, Mercedes en Peugeot. En Cadillac heel misschien in de nabije toekomst.

Klopt! En het volgnummer is 114e van die batch

1 like

Oké thnx. :+1:t2:

1 like

Een hele waslijst, leuk! Mijn pa houd ook nog wat oud spul levend. Geeft veel voldoening.

1 like

Tja… Jeugd sentiment. En veel leuker dan dat moderne computer gestuurde spul. Als dagelijks vervoer rij ik zelfs in 'n Toyota van 27 jaar oud, met nog geen ton op de teller en ben tweede eigenaar. Vandaar dat ik qua klokjes voor Seiko kies, goeie prijs/ kwaliteit verhouding… Vind Rolex en Omega ook mooie klokjes, maar met Seiko blijft er ook nog geld over voor m’n andere hobby.

Een heel mooi horloge!!! Veel draag en kijkplezier!!! :clap: