Beste horloge fan’s
Een paar weekjes geleden stond ik op het punt om 'n nieuw horloge te kopen. Ik had 'n paar kandidaten op het oog en vroeg hier op het forum aan jullie welke jullie zouden kiezen. De meeste van jullie wisten mij te vertellen dat ik voor de SKX moest gaan… Omdat die in 'n horloge collectie niet mag ontbreken. En daar was ik het eigenlijk wel mee eens.
Dus die moest het dan maar worden!
Ik heb het horloge op woensdag 23 mei besteld bij Monsterwatches en gisteren na 2 weken gespannen wachten is hij binnen.
Het is de SKX007 met double dome saffier, caramic insert en solid Jubilee geworden. Misschien niet erg origineel, want in die gedaante zie ik ze vaker langs komen hier op het forum, maar ben er erg blij mee en dit is zeker een blijvertje. Ik heb van de week ook al 'n NA topic gestart van 'n 5je dat ik onverwachts tegen kwam en mij niet kon inhouden om het te kopen. Maar wees niet bang dat ik over 2 dagen weer 'n NA topic start, het is wel even mooi geweest. Moet even rustig aan doen voorlopig! En daarbij heb ik ook nog als hobby, oldtimer auto’s die het nodige geld kosten… En ik moet natuurlijk ook nog m’n vrouw te vriend houden.
Bedankt voor het lezen en wens iedereen die dit leest 'n hele fijne dag… Ennuhh iedereen die dit niet leest ook trouwens.
Mvg