Na: skx007

Onlangs heb ik deze Seiko SKX007 van @Floris155 mogen overnemen, maar was nog niet eerder in de gelegenheid geweest om hem te laten zien. Afgelopen maandag heb ik hem eerst maar even op waterdichtheid getest en hij blijkt het goed te doen :slight_smile:
Op de foto zit 'ie op een chinese nato, maar inmiddels is er een zwarte nylon/canvas band bezorgd, samen met een nieuwe zwarte bezel insert. De wat verweerde pepsi ring bewaar ik uiteraard ook nog voor het geval dat mijn zwarte fase binnenkort weer een andere wending neemt.
Dit is overigens mijn eerste Seiko en ik moet erbij zeggen dat ik het een erg prettig horloge vind. Heeft me positief verrast voor een horloge in deze prijscategorie. :thumbsup:

20 likes

Weer eens wat anders dan deskdive wristshots!

2 likes

Proficiat en wat een retegave wristshots inderdaad!

gr, HJR

1 like

Een duiker zoals hij eigenlijk gefotografeerd hoort te worden!

2 likes

Leuke foto :thumbsup:

1 like

Leuk zo’n shot vanuit het aquarium

3 likes

Oh ja hier zijn ze voor gemaakt :wink: Gaaf en cool dat je de fotos post!

1 like

Gefeliciteerd! Coole foto’s! Ja, zo’n 007 heeft een bepaalde charme. Dat moet je beleven om 't te geloven! :grinning:

1 like

Feli ! Gewoon een fijne klok voor dat geld

1 like

Mooie klok en nog mooiere foto’s.

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Echt heel leuk om zo te zien

1 like

Proficiat!

1 like

OT: fraai horloge, vind het wel wat hebben zo’n bezel met ervaring…

1 like

Gaaf, een horloge gebruiken in de omgeving waar die voor bedoeld is. Verder dan wat snorkelen ben ik met mijn duiker niet gekomen…

1 like

Inmiddels heb ik de meer ervaren bezel insert wat rust gegeven en zit er nu een zwarte op, samen met een andere band:

2 likes

Hele fraaie combi👍 Wat is dat voor een bandje, geen nato toch?

Nylon. Wel met een leren binnenlaagje zodat het ook nog een beetje lekker zit. En met een IWC-logo want ik heb 'm gewoon uit China. :smile: