NA: SKX007J met saffier

Goedenavond mede-liefhebbers,

Afgelopen dinsdag de SKX007J met vlak saffier binnen gekregen van Rob (Monsterwatches). Ondanks de slechte communicatie, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat Rob puik werkt heeft geleverd, het saffier zat er strak in,de jubilee band was netjes op maat gemaakt en zorgvuldig verpakt in bubbelplastic. Ik moet trouwens wel erg wennen aan de jubilee band en de hoogte van de kast. Sluit niet uit dat er op termijn een andere op band op zal komen.

Mijn eerste indruk van de SKX007 is waarschijnlijk voor het merendeel hier lekker “cliché”: maar wat een klok voor het geld, lekker solide en goed afgewerkt. Onderstaand wat foto’s.

Groet,

Remy

(klikken voor scherpte)

19 likes

:ok_hand:t2::+1:t2:Veel draagplezier​:+1:t2:

1 like

Veel plezier ermee :+1:

1 like

Enjoy!

1 like

Mijn beste,

Een topper!!
Veel plezier ermee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nice enjoy. Ik hik nog steeds tegen die band aan🤔

1 like

Toffe aanwinst. Veel plezier ervan gewenst.

1 like

Vet!!Veel draagplezier gewenst.

1 like

Blijft een must in elke collectie! Enjoy!

1 like

Mooi hoor. Reden waarom ik al een jaar twijfel over een duiker is idd de hoogte van de kast.
Misschien idd een kwestie van wennen?
Ziet er in ieder geval mooi uit. Volgens mij ook Ă©Ă©n van de meest geliefde horloges hier op forum. Veel plezier ermee :slight_smile:
Gr.Wander

1 like

Geniet van je 007 Remy :ok_hand:

1 like

Ziet er prachtig uit! Het horloge, bedoel ik. De band zit meer op het niveau van een vijfje. Niks mis mee, maar de SKX007J verdient iets beters, imho.

1 like

Het kan dan misschien niet de mooiste band zijn (ben ik het overigens niet mee eens), maar hij draagt anders wel super comfortabel! en daar kan naar mijn mening geen oyster of andere stalen band aan tippen.

1 like