NA: SKX013 voor de beater/duiker jeuk

Sinds begin dit jaar zeer tevreden met mijn Speedy reduced en Grand Seiko, maar ik wilde toch altijd nog een duiker toevoegen. Daarnaast stiekem toch behoefte aan een horloge waarbij ik niet bang hoef te zijn voor een stootje. Voor mij zijn horloges ook gewoon gebruiksvoorwerpen, maar zo’n eerste echte kras op je Grand Seiko doet toch pijn!
Na wat zoeken dus voor een SKX013 gekozen! Gisteren overgenomen van een forum lid die er ook nog eens een ceramische bezel en saffier glas in had gezet! Perfect! Nog aan het twijfelen over de oorspronkelijke jubilee of toch wat anders, voor nu even op een groene NATO die ik nog had. Hier alvast wat plaatjes van m’n huidige verzameling!

37 likes

Leuk! Goeie keuze :+1:t2:

1 like

Dat is een mooi setje bij elkaar!

1 like

Mooi op de nato! :ok_hand:

1 like

Meer heb je eigenlijk niet nodig. Perfecte trio zo voor alle gelegenheden. Ik heb zelf ook een skx013 en vind de oem jubilee band eigenlijk best lekker zitten.

1 like

De jubilee was niets voor mij, constant het idee dat ik een triangel aan mijn pols had hangen. Ik heb er een mede HF’er er blij mee gemaakt.

Lekker op nato of een Barton rubber strap gooien!

3 likes

Mooie set en aanvulling!

1 like

Prachtig. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie three-piece verzameling heb je zeg! :ok_hand:
Die SKX als beater maakt het compleet.

1 like

Bedankt allemaal! De jubilee is inderdaad een rammelding maar zit wel lekker! Maar ik draag hem toch op de NATO, een keer wat anders dan staal!

2 likes

Leuk trio zo :+1:

1 like

Goed drietal, mooi hoor!

1 like

Wat een mooie en complete verzameling, en dat met drie stuks! Goede smaak, gefeliciteerd!

1 like

Mooie collectie!

Veel draagplezier toegewenst!

1 like