Na een heuuule lange trip mocht hij gisteren dan eindelijk arriveren. Lange trip? Jazeker met dank aan douane etc. Van Amerika naar Nederland, van Nederland naar Amerika en toch maar weer terug naar Nederland
Maar eind goed al goed…
Daar was ie dan…mijn verwachte voorloper van de huidige monsters, de Seiko SLR003 ook wel het peach monster genoemd.
Het horloge stamt uit juni 1999 en heeft een 8F35 uurwerk, 196khz high frequency en zou slechts 20 seconde per jaar afwijking (mogen) hebben.
Eenmaal uit de doos viel me op dat hij in een bijna minty staat verkeerde zelfs beter dan omschreven was, nog meer happiness.
Het is een kletser met een maat van 46mm zonder kroon, 50mm met kroon zonder dat hij opvallend groot is. De dikte meet 13mm.
Om niet jullie niet nog verder te vervelen met mijn blabla, de foto’s…
Die mag met recht Monster genoemd worden.Beetje groot voor mij maar ik vind hem wel Super Vet.
Proficiat
Gr Pieter
Prachtige monster!
Deed de douane zo moeilijk?
Whooaaa dat is een echt verzamelaars object! Denk dat er genoeg liefhebbers voor zijn mocht je hem ooit weg doen . Mooi Monster idd
.
Superdik horloge! Ik had dit monster nog nooit gezien, bedankt voor het delen!
Wat een gaaf apparaat!
Ook nog nooit gezien, erg bijzonder
Holy f%ck! Die zie je echt niet vaak! Gefeliciteerd! Daar gaat, als Seiko diver fan, mijn hart toch wel sneller van kloppen! Wat een super aanwinst! En fraaie foto’s ook! Koesteren en van genieten!
Als mede seiko liefhebber ben ik er dan ook heel blij mee, die gaat voorlopig nergens anders heen als om mijn pols😉
Mijn beste,
Proficiat met deze Mastodont onder de Seiko horloges.
Orologio Signaturis Temporis.
Mastodont:joy:, dat is even geleden dat ik die verwoording heb gelezen. Mooie vergelijking
Mooie kleur heeft 'ie, vind ik. Ik heb een broertje (of zusje) hier, ergens in 2012 overgevlogen uit Azië.
Nice heb je topic even op gezocht💪. Kan niet ontdekken of het een broertje of zusje is, maar mooi is ie wel😊
Nou, ondanks de kleur van de wijzerplaat, vind ik het niet echt een heel vrouwelijk horloge. Tenminste niet voor het type vrouw waar ik graag naar kijk!
De kleur zou eerder een zusje doen vermoeden.Grappig dat beide horloges van behoorlijk ver zijn gekomen.
Heeft anders behoorlijke bumpers😂, nu weet ik niet naar welke vrouwen je graag kijkt natuurlijk😁
Laat @sprinter het maar niet zien. Die doet de komende week geen oog meer dicht.
Mooi ding, geniet er van!
Proficiat met dit oermonster!
Ik kijk graag naar vrouwen met flinke bumpers anders…
Super gaaf!! Is het blauwe lume?
Bijzonder mooie aanwinst gefeliciteerd .