NA small yet grand seiko

Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezief!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge.

1 like

Erg mooi en het zwarte datumvenster zorgt voor een rustig geheel.

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze knappe GS :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1: :ok_hand:

1 like

Prachtige, ‘tijdloze’ GS. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi he, ik ben ook fan van die zwarte GS.

Ik heb er recent ook 1 gekocht met Seiko - Grand Seiko op de dial. Ik verkoos wel een 40mm diameter.

Geniet er van.

1 like

Prachtig in zijn eenvoud. Veel draagplezier!

1 like

Zeer mooi!!!

1 like

Dank allen!

Ja hè

veelzijdig, een goede omschrijving! het horloge werkt op een zonnige zaterdag onder een polo en onder een overhemd doordeweeks tussen de bankiers :laughing:

Thanks mate!

Ik wacht nog een paar maandjes; ik heb wel eens gelezen dat een nieuw mechanisch uurwerk een tijd nodig heeft om zijn normale gang te bereiken. (nieuwe veertjes? of is dat onzin?) Ik heb een fijne horlogemaker in mijn woonplaats die ik om advies zal vragen.

1 like

Inlopen daar heb je gelijk mee, maar we zijnde hele dag omringd door allerlei electro magnetische straling, dat heeft veel meer invloed op je uurwerk.
Dan heb je een nul meting na demagnetiseren, en 2 weken aaneengesloten dragen daarna. Op het einde daarvan de afwijking tov de atoomklok verglijken.blijft hij +20 lopen dan ziet je horlogemaker wel of en wat eraan mankeert.

1 like

Nice, lekker clean. Geniet ervan! :v:

1 like

Oh, wat een mooie Grand Seiko! Ziet er heel goed uit. Veel draagplezier, maar dat gaat wel lukken.

1 like

Dat is dit zeker

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi horloge.

1 like

Heel mooi! In vind de GS’en met het Seiko logo er vaak mooier uit zien, met name de quartz variant. Anders wordt het toch een beetje een saaie plaat.

1 like

Ziet er tof uit, gefeliciteerd!

1 like