Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezief!
Gefeliciteerd!
Prachtig horloge.
Erg mooi en het zwarte datumvenster zorgt voor een rustig geheel.
Prachtig horloge! Geniet ervan!
Gefeliciteerd
Proficiat met deze knappe GS
Gefeliciteerd
Prachtige, ‘tijdloze’ GS. Gefeliciteerd!
Mooi he, ik ben ook fan van die zwarte GS.
Ik heb er recent ook 1 gekocht met Seiko - Grand Seiko op de dial. Ik verkoos wel een 40mm diameter.
Geniet er van.
Prachtig in zijn eenvoud. Veel draagplezier!
Zeer mooi!!!
Dank allen!
Ja hè
veelzijdig, een goede omschrijving! het horloge werkt op een zonnige zaterdag onder een polo en onder een overhemd doordeweeks tussen de bankiers
Thanks mate!
Ik wacht nog een paar maandjes; ik heb wel eens gelezen dat een nieuw mechanisch uurwerk een tijd nodig heeft om zijn normale gang te bereiken. (nieuwe veertjes? of is dat onzin?) Ik heb een fijne horlogemaker in mijn woonplaats die ik om advies zal vragen.
Inlopen daar heb je gelijk mee, maar we zijnde hele dag omringd door allerlei electro magnetische straling, dat heeft veel meer invloed op je uurwerk.
Dan heb je een nul meting na demagnetiseren, en 2 weken aaneengesloten dragen daarna. Op het einde daarvan de afwijking tov de atoomklok verglijken.blijft hij +20 lopen dan ziet je horlogemaker wel of en wat eraan mankeert.
Nice, lekker clean. Geniet ervan!
Oh, wat een mooie Grand Seiko! Ziet er heel goed uit. Veel draagplezier, maar dat gaat wel lukken.
Gefeliciteerd, heel mooi horloge.
Heel mooi! In vind de GS’en met het Seiko logo er vaak mooier uit zien, met name de quartz variant. Anders wordt het toch een beetje een saaie plaat.
Ziet er tof uit, gefeliciteerd!