NA. Smiths Commando


Ik was al een tijdje op zoek voor iets leuks naast mijn Pelagos39 en als leuke beater voor mijn twee stuks collectie.
Eerst nog een toffe Citizen erbij gekocht maar tja dan heb ik weer twee duikers :thinking:
Tot ik deze Commando hier in het blauw tegenkwam.
Het is natuurlijk wel een schaamteloze kopie van deze Rolex maar de orginele Commando is voor deze jongen niet te betalen .

Al vaker naar Smiths zitten kijken maar er een nieuw bestellen is nou niet echt eenvoudig te noemen. Dus de deal was snel gemaakt .


Het is met 36 mm net een slag kleiner dan ik gewend ben te dragen maar deze maat bevalt me prima.
Een full set met naast de orginele stalen band ook nog deze jubilee , maar de Commando komt lekker tot zijn recht op een nato of een MN.

Heeft 20mm lug breedte en doorgeboorde lugs dus is een heerlijke bandenswapper :wink:
Het Miyota 9039 uurwerk loopt super met +3sec. en heeft geen verborgen datum positie.

De afwerking is prima en met 10atm natuurlijk overal goed te dragen van zwembad tot in de jungle :sunglasses:
Tot slot nog een lume-shot die ook ruim voldoende is.

77 likes

Supergaaf horloge! :ok_hand: Geniet ervan kerel! :slightly_smiling_face:

2 likes

Leuk horloge! Loopt mooi. Miyota is altijd prima. Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd Dan met je Commando Smiths, wens je veel draagplezier met dit mooie horloge :ok_hand: :+1:. Kom trouwens de laatste tijd vaker Smiths horloges tegen op het HF, dus moet een prima horloge zijn. En lekker boeien dat het een schaamteloze kopie is van Rolex, jij bent er blij mee en daar gaat het om :wink:

3 likes

Super gaaf verhaal Dan en dito horloge. Geniet ervan van deze stoere NA :muscle:t3:

3 likes

Thanks mannenđź‘Ť

2 likes

Heel mooi Dan, en goede foto’s.

Op die MN strap is ie echt :ok_hand::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan in goede gezondheid.

1 like

Leuke aanwinst, mooie maat! Veel plezier ermee.

1 like

Op zich een leuk ding, maar De Luxe op de wijzerplaat… meh

1 like

Tof horloge :+1: Gefeliciteerd.

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd met deze topper :+1:

1 like

Ach , superlatief metas chronometer de luxe maakt mij niet zoveel uit.:wink:

:hugs::+1:

1 like

:ok_hand:Netjes Dan

1 like

Goede keuze in combi met de pelagos, stof tot nadenken voor mijn collectie :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mooi ding man.

Het is maar net wat je wilt zien.
In mijn ogen lijkt ze net zo veel op een Hema wekker.
Ook niet.

1 like

Niet zomaar een commando, maar een de luxe! Geniet ervan

1 like

:wink::+1:

Mooie keus!

Gefeliciteerd ook namens z’n “neef” Navigator. :sunglasses: :pray:

3 likes

Ook heel tof

1 like