NA: Smiths Everest

Al een tijdje had ik mijn zinnen gezet op de Smiths Everest, wetende dat het niet per se eenvoudig zou zijn er een te bemachtigen. Timefactors heeft uiteraard maar beperkte bestelmogelijkheden en tijdens de laatste mogelijkheid in september, is het niet gelukt er een te bemachtigen.

Onlangs kwam er al een op het forum voorbij. Hoewel ik - dacht ik - redelijk snel had gereageerd, ging ook deze mogelijkheid helaas aan mij voorbij. Totdat vorige week @vermer zijn Everest aanbood. De deal was vervolgens binnen 10 minuten na het plaatsen van de advertentie gesloten. Toch een keer op tijd! Riemer vond het prima dat ik het horloge zou ophalen en een afspraak was snel gemaakt.

Inmiddels het horloge in bezit en ik ben content. Formaat is met 36mm goed, terwijl eerdere 36mm horloges toch klein aanvoelden. De plaat en wijzers vind ik mooi in proportie. Wat niet had gehoeven is ā€˜great britainā€™ op de plaat, maar ach. Verder kan natuurlijk een link met een zeker Rolex model worden gelegd, maar dat is voor mij geen issue aangezien Smiths voldoende eigen historie en gezicht heeft.

Riemer dank voor je ontvangst en de prettige koop! Deze gaat denk ik veel polstijd krijgen.

Voor nu even wat snelle fotoā€™s

50 likes

Om crocodile dundee te citeren : thatā€™s a watch !

1 like

Heerlijk horloge, veel plezier ermee!!

1 like

Ik moest hier aan denken.

Maar mooi horloge, TS! gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Mooie horloge hoor.

1 like

Gefeliciteerd !
Strak horloge!

1 like

Gaaf horloge en de maat ziet er top uit! Ik ken dit merk nog niet, zal is even neuzen. Maar erg tof, have fun :+1:

1 like

Mooi man. :ok_hand:

1 like

Mocht je er ooit zat van worden (kan ik mij eigenlijk niet voorstellen maar je weet maar nooit) stuur mij dan even een berichtje.

1 like

Ik houd het in gedachten, maar vooralsnog krijgt deze redelijk wat polstijd :innocent:

Heerlijk clean die wijzerplaat :+1:

1 like

Van harte! Dat van het formaat verbaast me niets. Ik had de grotere versie en die droeg enorm groot.

1 like

Mooi mes. Je kunt er alleen de tijd niet op aflezenā€¦

2 likes

Gefeliciteerd! Heb er zelf ook een gescoord. Ligt al 2,5 week onuitgepakt thuis. Ben inmiddels ook wel benieuwd.

1 like

Mocht Bertb hem dan niet meer ā€œnodigā€ hebben sta ik ook in de rij.

1 like