Wauw, heel mooi. Eddie maakt (verzint) altijd toffe dingen. Geen opgeklopte marketing, echt horloges voor liefhebbers.
Gefeliciteerd met de PRS-48! Leuk geschreven ook
Ja heerlijk horloge, simpel, tijdloos ( beetje vreemd een horloge dat tijdloos is)
Zelf ook voor dat ontwerp gevallen, alleen dan van een ander merk.
Zit er een vouwsluiting op? Zo ja, dan kun je die mijns inziens beter vervangen door een vlindersluiting, werkt veel prettiger.
P.S. geweldig mooi horloge. Totaal back to basics in de goede zin van het woord.
Klopt, vouwsluiting met drukknoppen.
Moet zeggen dat die erg goed bevalt. Het overige deel van de band gaat onder de andere band, ipv erboven. Zit comfortabeler dan je zou denken.
Wil zo’n vlindersluiting altijd wel al eens proberen. Miss binnenkort met een andere band
Prettig leesbaar en interessante info en beschrijving. Zo wordt ie nog mooier Gefeliciteerd, enjoy!
Leuk geschreven! En wat leuk om te lezen hoe blij je met het horloge bent. Heb er zelf ook een en deel je enthousiasme volkomen.
Wat je vraag over een band betreft. Ik vond de sluiting prachtig maar niet helemaal in lijn met de toolwatch vibe. Mijne is nu van een 6b/2617 band voorzien. Nu nog een 16mm maar er komt ook een 18mm versie aan (zie link)
Ik kan hem aanbevelen, draagt heel comfortabel en is period correct, een mooie match.
Het gaat de goeie kant op!
Er bestaat trouwens ook crême met kleur dat kan je bij een sleutelmaker kopen.
Dit herken ik enorm . Gefeliciteerd met je NA! mooi horloge!
Hele toffe NA. Inderdaad heerlijk leesbaar altijd lekker zo’n meer minimalistisch horloge, voor erbij.
Geniet ervan
Mooie review!
Van harte proficiat met deze leuke nieuwe aanwinst!
Leuke uitgebreide NA. Leuke horloges zijn het, iedere keer als ik er ééntje voorbij zie komen word ik hebberig
Veel plezier ermee!
Oa dit is wel echt een super goed idee he. Eens kijken wanneer die daadwerkelijk uitkomt
Mooie NA, veel plezier ermee!
Ok, laatste update en dan is het topic klaar haha.
Wat een fantastisch idee van dat leervet! Bedankt. Echt prachtig geworden
Zal nog wat lichter optrekken maar dan nog een laagje.
Kan dat andere bandje wachten tot die repro RAF nato beschikbaar is in 18mm
Nou inderdaad zeg
Echt mooi geworden!
Zo dat heeft hem echt goed gedaan! Tof hoor.
Prachtige aanwinst en mooie band geeft hem net dat beetje meer vintage.
Mooi uurwerk.
Ga er van genieten.
Erg tof horloge… ik houdt van deze stijl Geniet er van