Scenario: helemaal alleen met een paar duizend euro cash in briefjes van ā¬50 aanbellen bij een volstrekt onbekende ergens in Amsterdam om een blauwe SMPc over te nemen.
(Volgens de verkoper in āecht gave conditieā)
Een behoorlijk onverstandig idee hoor ik u denkenā¦
(Als ultra paranoïde boertje uit de provincie die tóch al weinig opheeft met Amsterdam en de hoofdstad hooguit voorbij ziet komen in een uitzending van Opsporing Verzocht een totaal onrealistisch scenario. )
Slechts om 3 woorden ben ik tóch gegaan ondanks mijn weerstand: Buy The Seller.
Gefeliciteerd Johan. Hij is je gegund. En OCD is helemaal niet erg. Heeft mij alleen een fortuin aan SKX Seikos gekost.
Ben toch wel een beetje weemoedig maar ik kan nu weer op jacht naar iets anders. Geloof ook niet dat je je een moment onveilig hebt gevoelt bij me.
Veel draagplezier.
Proficiat met deze beminnelijke aanwinst!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee!!
En voor straks: āBuona Notte" en morgen gezond weer op.
Gaaf Jeroen, en een leuk geschreven NA! Ik ben (nog) niet zo van de SMPc maar deze (de zwarte met āgladdeā dial) vind ik wel de mooiste. Welke ref. is het (voor het geval datā¦)? Veel draagplezier, en mocht je ook naar het hf-diner gaan, dan moest je hem maar eens meenemen!
Gefeliciteerd. Allereerst dat je ongeschonden uit de hoofdstad bent teruggekeerd naar de provincie. Maar je was in goede handen. Daarnaast met de nieuwe aanwinst in schitterende staat. Veel plezier er mee/van.