Na: SMPc uit de criminele hoofdstad šŸ˜Ž

Scenario: helemaal alleen met een paar duizend euro cash in briefjes van €50 aanbellen bij een volstrekt onbekende ergens in Amsterdam om een blauwe SMPc over te nemen.
(Volgens de verkoper in ā€œecht gave conditieā€)

Een behoorlijk onverstandig idee hoor ik u denken… :thinking:

(Als ultra paranoïde boertje uit de provincie die tóch al weinig opheeft met Amsterdam en de hoofdstad hooguit voorbij ziet komen in een uitzending van Opsporing Verzocht een totaal onrealistisch scenario. :hushed: )

Slechts om 3 woorden ben ik tóch gegaan ondanks mijn weerstand: Buy The Seller.

Verder bleek de verkoper nƩt zo extreem precies als ik!
(De mensen die dat betitelen als ā€œpietluttigā€ zijn trouwens barbaren; wie de schoen past… :shushing_face:)

Samengevat een horloge in echt prachtige staat:

Wat gemene krassen en vegen zijn natuurlijk onvermijdelijk op de clasp: :face_with_monocle:

(Niet dus!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Dank voor de fijne overdracht @dreski en dat je óók zo geweldig nauwkeurig bent! :smiley:

100 likes

Een mooi exemplaar Proficiat ermee.

1 like

Nice, proficiat

1 like

Heel strak …GEFELICITEERD.

1 like

Altijd plezierig zaken doen met Dreski en inderdaad buy the seller (bij Dreski dus nooit problemen)

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA !
Geniet ervan !

1 like

Lekkere SMPc, van harte… :ok_hand:

Lollige topictitel ā€œuit de criminele hoofdstadā€. Jammer dat ik vandaag mijn vlaggetjes al vergeven heb. :sunglasses:

3 likes

Wat een schoonheid, gefeliciteerd met deze NA. Wat zal jij er van gaan genieten :ok_hand: :+1::+1:

1 like

Prachtig, de mooiste Seamaster van Omega! Al die vijftigjes verbleken bij die stralende OmegašŸ˜€l Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

3 likes

Haha bedankt @HansT !
Ben nu Ʃindelijk lid van de club! :smiley:

1 like

Heel mooi!

1 like

Groeten van zijn broer! Mooie aanwinst :+1:

3 likes

Wauw!
Zogauw het weer opknapt ga ik ook wat buiten-foto’s maken! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd Johan. Hij is je gegund. En OCD is helemaal niet erg. Heeft mij alleen een fortuin aan SKX Seikos gekost. :wink:
Ben toch wel een beetje weemoedig maar ik kan nu weer op jacht naar iets anders. Geloof ook niet dat je je een moment onveilig hebt gevoelt bij me.
Veel draagplezier.

5 likes

Haha zeker niet!

En zoals je zelf zojuist schreef: ā€œit’s all about the chaseā€ :smiley:

Mijn beste,

Proficiat met deze beminnelijke aanwinst!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig, veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd, hij komt je toe!

1 like

Gaaf Jeroen, en een leuk geschreven NA! Ik ben (nog) niet zo van de SMPc maar deze (de zwarte met ā€˜gladde’ dial) vind ik wel de mooiste. Welke ref. is het (voor het geval dat…:shushing_face:)? Veel draagplezier, en mocht je ook naar het hf-diner gaan, dan moest je hem maar eens meenemen!

1 like

Gefeliciteerd. Allereerst dat je ongeschonden uit de hoofdstad bent teruggekeerd naar de provincie. Maar je was in goede handen. Daarnaast met de nieuwe aanwinst in schitterende staat. Veel plezier er mee/van.

1 like