Goede morgen mede-HF’ers,
Wou toch eens met mijn nieuwe items pronken door ze hier te posten.
Dankzij @BaytLif heb ik een mooie deal mogen sluiten en deze twee toppers kunnen toevoegen aan mijn collectie. Zowel de communicatie als het verkoopproces verliep vlekkeloos en geen vraag was te veel voor de heer Henri =) dus bij deze → 5* service
De SNA wou ik al een tijdje hebben, ondanks dat ik geen piloot ben, begrijp ik wel de functies hiervan en vind het fijn om in mijn vrije tijd de nutteloze berekeningen te kunnen doen die de bezel te bieden heeft. Het is geen Breitling, maar ik vind dat Seiko knap werk heeft geleverd door zulke nauwkeurige details toch te kunnen neerzetten voor een budget horloge. Voor wie interesse heeft in hoe zo’n bezel functie werkt: check Ted van Long Island op youtube waarin hij deze zorgvuldig uitlegt.
Verdere toelichting over de 5T52: hier ben ik een beetje in verzeild geraakt met mijn verslaving door de hele Age of Discovery reeks te beginnen verzamelen. Ben zelf into vintage de laatste tijd en vind dat Seiko met deze reeks toch unieke exemplaren op de markt heeft gebracht. Ik heb al een paar, de foto’s volgen wel later, dus deze mocht niet aan ontbreken. Ik zoek nog een paar om toch mijn persoonlijke collectie “compleet” te maken, maar het is niet makkelijk =)
Al bij al, zeer tevreden en dankbaar voor deze forum en de mensen met wie ik in aanraking kom. In mijn sector “staying connected” is toch een belangrijke factor en dit geldt voor de horloge liefhebbers ook (vind ik).
Genoeg getyp, hier zijn de foto’s: