NA: Sneeuw in juni ❄️

Wat een beauty, gefeliciteerd

1 like

Heel mooi! Draag hem met trots :pray:

1 like

Veel draagplezier met “the one”.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Geweldig horloge!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze knaller! Geniet ervan in goede gezondheid!:facepunch:t2::four_leaf_clover:

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd. Snow in June, why not :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Heel fraai horloge

1 like

Normaliter zou ik iedereen even citeren en persoonlijk bedanken, maar ik typ dit vanaf mijn mobiel en dat is dat een enorm gedoe. Desalniettemin, bedankt allemaal! :smile:

1 like

Dit is de snowflake van @Fate_Amenable_To_Change - de champagne is weer terug in z’n ouwe nest.

2 likes

Heel erg gaaf! En net even wat anders, zoniet mooier en meer uniek dan de “reguliere” sbgx modellen (en die kan ik ook zeker waarderen) :ok_hand:t3:

1 like

Top keuze :muscle:t2:

1 like

Prachtig! :ok_hand:t3:

1 like

Mooie GS, hoor! En mooie foto’s! Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face: :champagne:

1 like

Schitterend! Draag 'm in goede gezondheid @Hotseflots :facepunch:t2:

1 like

Heh. Gefeliciteerd man, maar dat wist je al.

De Silk Sunray zit hier weer om de pols. Ik merkte dat de Snowflake teveel overlap had met m’n Credor (wit met stalen wijzers), Santos en Reverso (wit met blauwe wijzers) en de Dolce Vita (wit, zilver, creme, met blauwe wijzers).

Daarom is de Silk Sunray / Champagne hier logischer, zeg maar, en ik ben dan ook blij dat we onder elkaar gewoon aan de horloges hebben kunnen snuffelen om zo onderhands uit te komen waar we van oorsprong ook dachten uit te komen.

Grappig hoe dat kan lopen.

Dan zou ik ook nog eens voor de bijl kunnen gaan. Bijvoorbeeld een indigo-blauwe Shunbun/bloesem plaat, dat zou wat zijn.

Hij blijft vooralsnog alleen, maar ik snap het niet, want voor 3100-3300 ploffen ze op je mat uit Spanje, en er is ook een lichtblauwe. Er zouden toch meer SBGX355/357 bij mensen op de radar moeten staan, zou je denken.

image

Kijk dan! Ook een plaatje.

4 likes

Prachtig horloge! :ok_hand:

Geniet ervan.

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Bedankt heren! :slight_smile:

6 likes