Terwijl ik begin aan het schrijven van dit topic staat Heartbeat Highway van de Cannons aan op de achtergrond, en dat vond ik direct wel een lekker nummer om te gebruiken als muziekje voor dit NA topic. Dus, bij deze, geniet er van:
Ik zal deze kort houden, omdat er eigenlijk weinig te vertellen is, waarschijnlijk is de muziek nog aan het spelen terwijl je al aan het einde van dit topic terecht bent gekomen.
Het is nog niet heel lang geleden dat ik een nieuwe GS aan de collectie heb mogen toevoegen. Dat was op 13 maart, op m’n verjaardag. Achteraf gezien heb ik geen spijt gehad van de aankoop, maar het was echter wel een enorme impulsaankoop. Wel een impulsaankoop waar ik enorm blij mee was.
Nog voor ik de SBGX263 kocht, had ik de SBGX355 op het oog. Het was een horloge waar ik direct gelukkig van werd toen ik 'm zag. Het is de vertrouwde SBGX maar dan gewoon beter. Titanium kast, interessante wijzerplaat, geblauwde seconde wijzer en volledig gepolijste indicies. Toch heb ik 'm destijds aan me voorbij laten gaan, ten faveure van de 263. Die kwam op m’n pad en was aanzienlijk goedkoper dan de 355.
Nu, nog net geen drie maanden later heeft de 263 alsnog plaats mogen maken voor de 355. En mijn hemel, wat is het een heerlijke upgrade in mijn ogen. Voor mij is dit echt hoe een horloge hoort te zijn. Wat ik net al aangeef, het is de vertrouwde SBGX, maar dan leuker aangekleed. Het draagcomfort van de superlichte titanium kast is echt om te smullen.
In een typisch gevalletje ‘famous last words’ denk ik dan ook wel dat ik de hobby heb uitgespeeld voor mijzelf. Een horloge wat mooi, comfortabel, gebouwd als een tank en wat je dagelijks ongemerkt kan dragen is voor mij wel echt end game materiaal.