Na wat geruimd te hebben in de collectie, nieuwe Speedmaster en nieuwe Seamaster eruit, was ik op zoek naar een nieuw speeltje wat goed zou passen in hetgeen er (buiten het nodige kleingrut) overbleef (pam0050 en speedy pro). Wat zou er nu passen in deze kleine verzameling om er een potentiële 3 peace van te maken.
Een horloge met een wat meer dressy look, titanium, witte plaat en een spring drive? Dat was inderdaad een mooie aanvulling…. oftewel een snowflake.
Komt bij dat ik inmiddels al aardig wat iconen in m’n verzameling heb gehad, plus een 5 tal GS’en maar deze nog nooit dus…… vertrok ik op 1e kerstdag richting oost Brabant en kwam ik met deze knaller thuis. Ik ga niet alle open deuren intrappen mbt GS, ook al kloppen ze allemaal…. maar wat een horloge … om bij te watertanden….
Ik had dus een witte kerst en ga er lekker van genieten deze vakantie…
En is dit t dan? Hmmm nee…. een gmt Quartz zou het misschien wel af kunnen maken…. wordt vervolgd.
Gefeliciteerd met je snowflake, pracht horloge zal je geen spijt van hebben . Heb je nog getwijfeld of je voor de Sky of snowflake zou gaan, daar had ik dus even een korte keuze stress mee
Ik heb dus ook voor de snowflake gekozen, vond de leren band echt niets op de sky en op staal is die er dus niet. Dus op staal heb ik voor de GS Rikka gekozen, toch ff wat anders