NA: Sneller dan verwacht

Onlangs had ik hier al een topic gestart met daarin de zoektocht naar een nieuw horloge. Voor deze gelegenheid het budget verdubbeld ten opzichte hoeveel ik normaal maximaal uit wil geven.

Ik zat te kijken naar Tissot Gentelman, Tissot Chemin des Tourelles en de Longines Conquest VHP. Later heb ik ook nog de Hamilton Intra-Matic toegevoegd aan het lijstje.

Vanochtend, het kwam op als kakken, samen met mijn vrouw de auto ingesprongen en op naar Culemborg, Bouman Juwelier. Hier heb ik de verschillende horloges naast elkaar gelegd en goed bekeken en gepast. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Longines. Wat een prachtig horloge is het toch. Met 41mm de perfecte maat voor mij (vind ik althans zelf) en de lugs grijpen mooi de pols vast. Extra leuk natuurlijk dat uurwerk en dat hij zelf de datum en tijd opzoekt.

Moet gezegd worden dat wij zeer prettig geholpen zijn bij Bouman Juwelier. Er werd lekker de tijd voor ons genomen en uitvoerig geïnformeerd over het horloge en het merk zelf.

Maar goed, genoeg gezwam, hier de plaatjes!

91 likes

Nice! En inderdaad een prima maat zo te zien

2 likes

Wat een topper! Goeie kleur, goeie maat, enjoy!!

1 like

een zeer indrukwekkend horloge :star_struck:
een goede keuze als je het mij vraagt :ok_hand:

1 like

Volvo XC40? Al kan het iedere moderne Volvo zijn, was de eerste die in me op kwam.

Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor die VHP! Veel plezier ermee!

Bouman is inderdaad top. Ben er ook al vaker goed geholpen :+1:

1 like

Dat is inderdaad een hele mooie Longines.
Geniet ervan!

1 like

Ziet er goed uit, gefeliciteerd!

1 like

Wat een kanjer. Veel plezier ermee . :+1:

1 like

Erg mooi!
Gefeliciteerd hoor!

1 like

Gefeliciteerd .Ziet er strak uit.

1 like

Topper! Gefeliciteerd met deze Longines!

1 like

Gefeliciteerd! En soms, zoals nu, levert zo’n spontaan horlogetripje het beste resultaat op! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst :+1:

1 like

Tof horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Klopt helemaal! Sinds januari de zeer blije bestuurder van Sneeuwwitje :grinning:

4 likes

Mooi!

1 like

Dank je wel. Ben er ook erg blij mee, rijdt heerlijk

Mooi, een Longines VHP met blauwe wijzerplaat.
Gefeliciteerd met je NA.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Nice, veel draagplezier.

1 like