Na snk381

Eindelijk binnen. Voor de Pasen in bestelling gedaan bij Monsterwatch, en het hele afgelopen weekend in het depot van DPD gelegen.
Ben erg blij met de Seiko behalve met de band, deze is een beetje saai. Daarom ook maar een Nato mee laten komen in oranje. Of het staat weet ik nog niet, eerst maar een fatsoenlijk veer/pen gereedschap aan schaffen. Het is wel een klein ding hoor, en dan heb ik niet eens dikke polsen. Maakt niet uit; ondertussen toch al langzaam aan geïnfecteerd met het horloge virus, dus hop, de digitale lanen en paden op om een beetje rond te neuzen…

Cheers.

18 likes

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Duidelijke afleesbare wijzerplaat!!
Goed hoor!!
Succes met de juiste banden keuze.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Thanx! Ben er ook erg blij mee, en loopt tot nu toe gelijk met een quartz en telefoon (dit is mijn eerste automaat, weet u).
Net een Bergeon veer gereedschap besteld op Cousinsuk.com, dus de bandenswap komt goed.

1 like

Ik ken het. Heb in het begin ook “te kleine” horloges gekocht. Je leert ervan en al snel weet je welke diameter ideaal voor je is :wink:.

Klein is fijn.Proficiat.

like