Staat hem goed!
Helemaal mee eens! Vraagje, gebruik jij voor op de schroefjes van banden normaliter Loctite of draai je ze gewoon flink aan en hoop je op het beste?
Ik gebruik onderstaande,
Makkelijker los te krijgen dan Licktite.
Het flesje bewaren in de koelkast en je heb er lang plezier vanđ
Bedankt voor de tip! Heb hier (van een van mijn andere hobbyâs) nog flesje Loctite 221 staan maar die is al jaren oud en volgens mij âoverledenâ. Volgende keer maar eens bij de Gamma langs dan. Is qua prijs ook een stuk vriendelijker.
dat
Deze banden komen âFabrieks afâ met een klein drupje blauwe locktite. Je moet ze natuurlijk niet volspuiten.
Ik heb Minimaal 10 van deze banden gehad en nooit een vlammetje nodig gehad,
Maar strak kan het zeker zitten als er net wat meer blauwe locktide opzit. Daarom is juist de Bison Lock bond echt ideaal hier voor.
Ik hoef overigens geen gelijk te krijgen hoor, Maar zo stellig zeggen dat Candide het juist heeft, vind ik ook een beetje kort door de bocht.
Eens. Sterker nog, ik riep alleen desgevraagd hoe ik het tot dusver had gedaan. Van enige kwalificerende toevoegingen was geen sprake zou @Fate_Amenable_To_Change zeggen. Ik heb de Gamma ook op de korrel voor de tip van @Bos.
Ik bedoel het verder ook niet als discussie naar Willem,
Ik denk niet dat er een Goede / Foute of Juiste / Onjuiste manier is.
Het is maar net waar je je goed bij voel,
Haha, het feit dat ik dat doe wil niet zeggen dat ik dat ook de beste manier vind, niet dat ik het âjuist hebâ. En dus kan ik ook geen gelijk krijgen. Toch?
Heerlijk toch dat taalpureren
Juist!