Dat vind ik toch veel te veel geld voor een Sumo. Als je goed zoekt en geluk hebt dan kan het een stuk goedkoper.
Ligt aan je connecties he, mja het is een Limited dus zalle altijd duurder zijn als de gewone Sumo, was laatst zelf op zoek naar een SBDC027 maar onder de 1000 euro vind je ze niet, of ze moeten al gebruikt zijn. Grtz
Het ligt zeker niet altijd aan connecties. Vaak een kwestie van op het juiste moment goed zoeken of soms er gewoon tegenaan lopen. Zo keek ik net in de heads up I saw a bargain topic op wus en zag dat iemand daarin had gemeld dat in Bangkok dit model t/m vandaag voor 4/7 van de adv verkoopprijs te koop is
Beide erg mooi! Maar de Sumo is fantastisch imo.
Ik zou die 6309-7049 een beurtje laten geven.
Als hij weinig polstijd krijgt kun je dat uitstellen, maar ik zou altijd even de pakking laten vervangen en afpersen. En even aan de timegrapher om te kijken of deze een indicatie voor āolienoodā geeft. En dan gelijk even reguleren (wat dan niet echt zinvol is bij olienood).
Damn, die 6309 ziet er nog gaaf uit Merl! Ik wist niet dat je zoiets nog vond in deze staatā¦
En die Sumo is ook mooi in de LE-versie, beiden heel mooie aanwinsten
Dank je!
Je ziet ze inderdaad niet vaak in deze staat. Ik had een wtb geplaatst op scwf en wristsushi en kreeg deze op scwf aangeboden.
Bijzonder setješ
Mooie aanwinsten en vooral die 6309.
Hoe liggen de prijzen op dit moment voor zo een mooie 6309? Ik vind ze echt gaaf en begint te kriebelen.
Waar kijk je vooral voor een goed exemplaar? Gewoon ebay/marktplaats?
De prijzen lijken alleen maar te stijgen de laatste jaren. Ik denk toch gauw aan $400 - $550 momenteel voor een mooie 6309 zonder aftermarket dial, bezelinsert en wijzers.
Zelf heb ik een wtb geplaatst op scwf en wristsushi