Sinds tijden weer eens een vintage model in mijn verzameling: de welbekende 6309-7049.
Het horloge is geheel origineel en in zeer goede staat. Volgens de verkoper is de kast waarschijnlijk nooit open geweest.
Geen idee of dit echt zo is maar ik twijfel even of ik het horloge een service beurt zal laten geven. Wat zouden jullie doen?
Veel gehad aan @Utrecht2 omdat ik anders misschien eentje had gekocht met aftermarket onderdelen en dat zou dan niet de bedoeling zijn.
De foto’s:
Als tweede deze SPB029J1. Ik heb al eerder een blumo gehad maar die heb ik niet gehouden. Dit model is de laatste tijd veelvuldig in fb groepen te zien.
Dit is een Thailand only King Power 25 Anniversary Limited Edition van 1965 stuks.
Deze Sumo heeft enkele verschillen met de standaard Sumo modellen:
Proficiat Merl! Vooral de 6309 is leuk en in een superstaat…
Lijkt op de foto’s dat de datumaanduiding net een andere tint wit is dan de dagaanduiding. Is dat in werkelijkheid ook zo?
Deze vraag omdat ik ook net een 6309 heb overgenomen en dat verschil opmerkte bij mijn exemplaar. Het wit van de datumschijf lijkt in licht wat meer te glimmen dan bij de dagaanduiding. Wellicht hoort het wel zo.
Anyways bovenstaand zonder je topic te willen kapen. Geniet ervan!
Mooi hoor, ik zou het helemaal niet erg vinden een 6309 te hebben, met after market parts, ik vind de kastvorm gewoon mooi! Prijs moet natuurlijk wel redelijk blijven.
Die SE Sumo is ook best gaaf.