NA: Soms pakt een gokje goed uit.......

Soms loop je ergens tegen aan. Iets nieuws… spannends… onbekends… en nee ik heb het niet over een nieuw model lantaarnpaal of lamp…:smile:

Enkele dagen terug zat ik door Catawiki te scrollen en kwam ik een horloge tegen wat mij direct aansprak qua looks (mede door de schitterende zwart/blauwe wijzerplaat), maar het merk zij me totaal niets: Aquacy. Gelukkig bood vriend Google uitkomst en al snel kwam ik erachter dat het een jong Amerikaans horlogemerk. De goed uitziende website bood mij ondanks de gebruikelijke blabla over kwaliteit, gebruikte materialen, hand geassembleerd weinig meer gevoel. Uiteindelijk er voor gekozen om de gok te wagen en een maximum bedrag in te stellen en voila… ik had ineens een nieuw horloge besteld. :upside_down_face:

Toeval trof dat de Nederlands importeur die het horloge via Catawiki voor naamsbekendheid aanbied niet ver van mijn werk woont. Hierdoor heb ik het horloge gisteren in persoon heb kunnen ophalen en ik moet zeggen het is alles wat ik er van had gehoopt!

Zie onderstaande foto’s en oordeel zelf :blush:

22 likes

:metal:

13 likes

Mooi man, veel draagplezier!

1 like

Mooie kleur wijzerplaat inderdaad :ok_hand: geniet er van

1 like

Heel mooie wijzerplaat, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Zegt mij ook niks. Maar het ziet er wel geinig uit en als jij blij bent, heb je een goeie koop gedaan. Van harte ermee.

Wens je veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze eigenzinnige Aquacy. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Het doet qua afwerking en gevoel weinig onder voor mijn Steinhart Ocean One en het Seiko NH38 uurwerk doet zijn werk fluisterstil. Bij deze de link naar de site!

1 like

Nice!
gefeliciteerd!

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Ziet er goed uit, proficiat

1 like

Ziet er mooi uit.
Gefeliciteerd.

1 like

Mooie blauw verkleurde wijzerplaat. Top

1 like

Merk zegt
mij wel wat.
Vorig jaar op kickstarter; een orange vintage sunburst gekocht en nu ook op catawiki een zwarte m.o.p. en een met een hele fraaie zgn. Abalone dial.

1 like